![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ik bied te koop aan:
Een aangepaste FK Highsport schroefset. Set einde vorig jaar gekocht. En liggen nu dus in de kast. Voorpoten hebben denk ik een 6000km Achterdempers 9000km Veren achter 2000km Dit omdat ik nogal dingen heb geprobeerd de Lupo plat te krijgen en dus al vele merken schroefsets geprobeerd heb. Veren achter zijn eind juni nieuw aangeschaft, aangepast en eronder gegaan. Wat is er aangepast: Voor zijn de originele bumpstops ingekort en een andere veerschotels van Bonrath geplaatst. Het kan nóg platter door de hulpveer eruit te halen. Dit zal de auto wel stuiterig maken. Nu is het voor de vele schroefsets die ik gehad heb onder de Lupo toch 1 van de comfortabelste. Maar het kan dus altijd lager. Lupo's zijn vanachter in de regel bijna niet goed laag te krijgen vergeleken met de voorkant. Dus hier was meer aanpassing nodig. Achter is door het weglaten van de regelpotjes de auto sowiso al 25mm meer te laten zakken dan de opgegeven waarde van 70mm. Verder zijn de veren verperst achter welke nog eens een 25mm voordeel oplevert. Dit is gedaan door schroefsetfabrikant Intraxx. Bij het plaatsen nog even de bumpstop inkorten en het laagrijden kan beginnen! Alle aanpassingen hebben geen invloed op de veiligheid van de set. Set is compleet met regelpotjes (nooit gebruikt) en 2 stelsleutels. En de bijhorende doos Prijs: €550,- Schroefset alleen kost nieuw al €650,- zonder de aanpassingen (ongeveer €250 extra exclusief eigen inspanningen ) |
#2
|
|||
|
|||
![]() Up
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Waarom heb je voor Bonrath schotels gemonteerd? Daarmee ga je alleen lager als je verlagingsveren hebt, bij een schroefset helpt dat niet.
Dus ik neem aan dat je het voor de stugheid van de toplagers hebt gedaan? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Ja mij is dus verteld dat dit wel degelijk uit ging maken, volgens jou niet dus. Desalniettemin gaat die wel laag nu! Heb geen verschil gemerkt omdat ik alle mods in 1 keer heb uitgevoerd.
Nu 450 euro set moet weg! |