![]() |
|
|||
|
|||
![]() Compleet Jeton interieur, in nette staat wel wat vlekken maar niet door gezakt oid.
€ 100 ![]() ![]() ![]() ![]() 3 spaaks stuurtje € 25 ![]() S-ohr einddemper van novus, in nieuwstaat, met tussendemper vervanger € 125 ![]() Compleet Verlagingsset, 80/80 met verlaagde veerschotels en domlagers van supersport. € 200, voorste patronen zijn al gemonteerd in de vuurbehuizng. Nog niet gemonteerd geweest onder de auto. Voor meer info is bellen het gemakkelijkst 06 1001 73 92 ben altijd bereikbaar Last edited by Rafke : 09-10-2008 at 09:07. |
|
||||
|
||||
![]() wat voor verlagingsset ligt eronder? en wat moet die kosten?
grtzz
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
![]() Ligt nog niks onder, alleen achter even gemonteerd, is een tectuning set 80/80 met verlaagde veerschotels (supersport) welke nog te monteren zijn, de voorste patronen zitten al wel in de veerbehuizing gemonteerd.
Heb eventueel ook nog veerpootlagers (supersport) die moeten nog binnen komen. Last edited by Rafke : 07-10-2008 at 09:56. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb even een vraagje, kan de stappenmotor van een 1.3 NZ ook op een 1.3 AAV, weet je dat misscien...???
Thanks en on-topic
|
|||
|
|||
![]() vam die stappenmotor weet ik het niet, misschien hier iemand op het forum die het wel weet...
|
|
||||
|
||||
![]() NZ = multipoint, AAV= monopoint.
De enige optie is om de hele NZ inlaat (incl computer/luchtweger etc.) over te zetten op de AAV. De systemen zijn zo verschillend dat er niets uit te wisselen is.
|
|||
|
|||
![]() even een upje, gelijk foto's geplaatst!
|
|
||||
|
||||
![]() Is de motor uit de titel nou verkocht of zie ik hem er gewoon niet tussen staan?
![]()
|
|||
|
|||
![]() motor is idd al weg, kan soms snel gaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() je hebt pb