![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo ik ben opzoek naar een complete stuurkolom van een MK4 R32.
Met onderandere stuurkolomschakelaar, stuur, kappen en stuurstok. Ik hoop dat iemand er nog 1 heeft liggen, dan ben ik gered. MVG, Richard. |
|
||||
|
||||
![]() Niemand???
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mag ik vragen wat je er mee wilt? Heb net even in dat "mooie programma van de dealer enzo" gekeken en als ik daar een stuurstang van een R32 bouwjaar 2002 opzoek en daarna het onderdeelnummer in de zoekfunctie inklop krijg ik het resultaat dat deze in de New Beetle vanaf bouwjaar 1999-2005 zit en in de Golf Mk4 vanaf 1999 tot en met 2007.
Ik neem even aan dat je dit nodig hebt voor je Mk2 R32 project? Dan wil ik je in ieder geval aanraden om gewoon het Mk2 stuurhuis te behouden. Deze is namelijk het meest geschikt voor de wielgeometrie van een Golf 2. Als je het Mk4 stuurhuis monteert dan klopt de geometrie van je stuurinrichting niet meer en heb je kans op bumpsteer en dat wil je echt niet (ik denk, vertel het maar even, mocht je dit niet weten, weet tenslotte niet wacht je achtergrond is). |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt mij dat hij gewoon alleen een mk4 stuurkolom zoekt, en verder geen stuurhuis die behoudt hij gewoon van zn auto zou ik tenminste doen.. zo ver ik weet zijn alle mk4 stuurkolommen te gebruiken voor jou ombouw en niet specifiek R32..
Dus gewoon naar de sloop daar liggen er zat.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik wil het inderdaad gaan gebruiken voor me MK2. Het is zo, ik heb alle bedrading van de R32 zowel binnen als buiten en heb ook alle pedalen met de sensoren erop. Ik dacht het zo, dat als ik een stuurkolomschakelaar met toebehoren heb dan hoef ik niet in de bedrading te knippen en dan werkt alles. Dan hoef ik ook niet al teveel aanpassingen te maken om de tellerbak geheel werkend te krijgen. Ik ga ook gewoon me MK2 stuurhuis behouden, want die van die R32 past niet (is veel te breed) In ieder geval ook bedankt voor je uitleg, maar heb je toevallig nog een kolomschakelaar met toebehoren van een R32 liggen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ga ook zeker even langs de sloop, even kijken. Maar ik moet wel een stuurkolomschakelaar hebben van die R32 lijkt mij. Dus even opzoek naar die. |
|
||||
|
||||
![]() Er bestaan voor de Mk4 Golf/Bora/New Beetle 4 stuuras:
1. Links gestuurd automaat 2. Links gestuurd handbak 3. Rechts gestuurd automaat 4. Rechts gestuurd handbak Deze stuuras, daar zit het stuurslot met contact-start-schakelaar zonder slotcilinder aan vast (ook wel los te bestellen voor zo'n 60-70 euro). Het maakt niet uit welke stuuras je demonteert, ze hebben allemaal dezelfde contactschakelaar eraan zitten. Als je alleen dat contactslot wilt hebben dan heb je trouwens keuze uit veel meer auto's. Maar zoals Eric Nijsen ook al aangaf, gewoon uit een willekeurige golf demonteren, maakt niet uit wat voor eentje. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben inderdaad opzoek naar de stuuras met kolomschakelaar en kappen. Bedankt voor je info ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan!
|
|
|||
|
|||
![]() @ stinky je hebt als het goed is een mailtje van mijn maatje gahad [nick-cr32] hij heeft een complete r32 gesloopt! dus hij kan je hier wel aan helpen! denk ik.
|