![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.faz.net/s/RubD16E1F55D21... ~Scontent.html
Quote:
De ratten verlaten het zinkende schip.. Klinkt lulliger dan dat ik het bedoel. Maar ik denk dat ze snel moeten handelen. GM gaat niet goedkomen naar mijn mening.
|
||||
|
||||
![]() Van GM is het al jaren bekend dat ze schuld hebben die zo hoog is als de staatsschuld van een klein land.
|
||||
|
||||
![]() ja maar nu is het al dagen voorpagina nieuws. Chrysler hebben ze al zo goed als afgeschreven, Ford zal het wel redden, en GM is het grote zorgenkindje..
|
||||
|
||||
![]() Geen Middelen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen Medelij ![]() Michael
|
||||
|
||||
![]() Opel heeft krediet van duitse overheid niet gekregen.
|
|||
|
|||
![]() Slechte tijden . Was gister in zeebrugge . Was daar angstig stil . Bij toyota was ik de enige vrachtauto . . Normaal staan daar zeker 15 tot 20
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nau ik wel . Want ik verdien mijn boterham er wel mee . . En gaat GM Kapot . Gaan er meer . . Fabrieken gaan allemaal 5 weken dicht . . (ook volkswagen) en dat is niet omdat ze graag met kerst thuis willen zijn . . Als ik vanmiddag moet laden in wolfsburg zal ik eens foto's maken van wat er staat . . |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Was net hier op de radio dat ze wel geld in de duitse auto industrie gaan pompen . . Merkel gaat rond de kerst kijken hoe veel en waar naar toe . . |
|
||||
|
||||
![]() Merkel wil zorgen dat het geld niet naar GM gaat, maar direct naar Opel en daar blijft..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en daar heeft ze gelijk in . In de put van GM kan het altijd nog . . |
|
||||
|
||||
![]() jazeker! Ik hoop voor je dat er nog wat te transporteren valt, lege trailers zullen ze je niet laten rijden...
|
||||
|
||||
![]() 26 plankjes lucht zoals ze dat hier noemen. Is op het moment echt drama.
Maar idd, wat ik tot nu toe heb gelezen heeft Merkel wel hulp toegezegd aan de arbeiders en Opel, maar niet zolang ze vast zitten aan GM. Lijkt me heel bijzonder,.. Opel zonder GM. GM heeft Opel al sinds 1923.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wij (Ford Genk) sluiten volgende week en in december ook nog een week (voorlopig). Productie zakt ook aanzienlijk vanaf overmorgen. Vorig jaar werkte we nog 7/7.... Opletten met foto's nemen, op sommige plaatsen zijn ze zeer streng. |
|
||||
|
||||
![]() Alberto, kom je nog langs op de koffie als je in WOB bent
![]() Maar ik heb over dat stoppen van de productie nog niks gehoord, niet dat je dat mee krijgt bij de Forschung, daar kun je elke dag wel overuren maken. Zal eens even wat huisgenoten vragen morgen. Weet wel dat er verplicht tussen kerst en oud en nieuw niet gewerkt word. Maar dat is altijd al zo geweest ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben al geweest ruben .
Gister middag uur of 4 . Heb er 6 golf + 2 golf 6 en een touran weg gehaald . . En natuurlijk wat sneekie foto's gemaakt van een nieuwe city golf en een routan ![]() . .we laden op de achterkant . . En jij zit voor denk ik . En daar kom ik niet . ![]() Last edited by Alberto : 19-11-2008 at 18:14. |
|
|||
|
|||
![]() bij de vrachtwagens gaat het ook slecht. van 19dec tot 6 jan gaan we al dicht, en de productie wordt verder afgeremd door te flexen en alle capacers zijn per 19dec ook ontslagen, takt gaat van 120 naar 95 toe
|
|||
|
|||
![]() hier de foto's van uit wolfsburg
![]() een Routan ![]() ![]() citi Golf . ![]() aanzicht van achterkant fabriek Last edited by Alberto : 21-11-2008 at 16:24. |
|
||||
|
||||
![]() WTH doen een Citi en een Routan in europa?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
citi zat vol met papieren dat er ''liquid fuel in the car'' was ....? Routan ....geen idee . stond een hele vracht uit de usa Jetta GLI met voor schade golf 6 met zijmarkering enz enz |