Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-07-2013, 17:17
DÁ-BRT's Avatar
DÁ-BRT DÁ-BRT is offline
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
Send a message via MSN to DÁ-BRT
Default Custom motorsteun gezocht (hangend)

Voor mijn V6 mTDI project ben ik op zoek naar steunen waarin je de bak kan hangen zoals bijvoorbeeld bij een golf1

Nu heeft de A6 versnellingsbak steunen waar de bak op leunt.

Eventueel kan ik nieuwe steunen maken voor de golf 1 steunen, maar die zijn niet geschikt voor axiale beweging.

Iemand een suggestie van een andere auto?
__________________
Groetjes,
Bert

VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)


"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
Reply With Quote
  #2  
Old 08-07-2013, 23:02
giuliettaevo giuliettaevo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 287
Default

Draagarmrubbers?

Zijn wel erg stug maar dat gebruiken wij graag als motor en bakrubbers tegenwoordig.
Reply With Quote
  #3  
Old 09-07-2013, 05:45
DÁ-BRT's Avatar
DÁ-BRT DÁ-BRT is offline
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
Send a message via MSN to DÁ-BRT
Default

Heb ik ook aan zitten te denken, maar die zijn nogal stug en bewegen axiaal ook niet. Zal straks even een foto maken van het origineel
__________________
Groetjes,
Bert

VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)


"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
Reply With Quote
  #4  
Old 09-07-2013, 22:26
JerryGT JerryGT is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 423
Default

Klinkt misschien stom, maar zag laatst twee stabi koppelstangen als motorsteun!
Reply With Quote
  #5  
Old 09-07-2013, 23:33
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,044
Default

Iets als zo?
Check mijn thread even vanaf zeg maar pag 5-6
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=94418
Reply With Quote
  #6  
Old 10-07-2013, 07:20
DÁ-BRT's Avatar
DÁ-BRT DÁ-BRT is offline
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
Send a message via MSN to DÁ-BRT
Default

Bedankt voor de feedback.

Het gaat om een diesel, niet dat straks de hele auto staat te trillen, ik ben bang dat de steunen ook zoals Herm ze heeft gebruikt te stijf wordt voor mijn auto.

Steunen van Herm




Dit zijn de originele baksteunen:



Met de baksteun.



De bak leunt op de bovenzijde en wordt afgesteund op de onderzijde.





__________________
Groetjes,
Bert

VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)


"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
Reply With Quote
  #7  
Old 10-07-2013, 09:09
jellehier jellehier is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,165
Default

Is een motorsteun als in en Polo 86c of 6n niet een idee

Daar hangt de bak op het rubber aan de voorkant ipv staan erop aan de achterkant en voorkant
Reply With Quote
  #8  
Old 10-07-2013, 09:50
DÁ-BRT's Avatar
DÁ-BRT DÁ-BRT is offline
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
Send a message via MSN to DÁ-BRT
Default

maar de steun is min of meer gelijk. In beide gevallen wordt de steun op druk belast en hij wordt niet uitgerekt.

Ik had de hoop om de bak boven de bak zelf op te hangen in plaats van vrij breed te gaan, want daar heb ik de ruimte niet voor en dan kan ik hem combineren met het achterste punt van de kooi.

Misschien dat ik een motorsteun van een Golf 1 distributie zijde pak (Bus met 74mm diameter


__________________
Groetjes,
Bert

VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)


"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
Reply With Quote
  #9  
Old 10-07-2013, 10:01
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,044
Default

Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
Bedankt voor de feedback.

Het gaat om een diesel, niet dat straks de hele auto staat te trillen, ik ben bang dat de steunen ook zoals Herm ze heeft gebruikt te stijf wordt voor mijn auto.

Steunen van Herm



aar hoef je niet bang voor te zijn, dat kan ik je na het starten garanderen
Ze zijn flink stug.
Reply With Quote
  #10  
Old 10-07-2013, 11:41
jellehier jellehier is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,165
Default

Dan zijn ze dus te stug voor een diesel denk ik
Reply With Quote
  #11  
Old 10-07-2013, 15:29
Rallyegolf20vt's Avatar
Rallyegolf20vt Rallyegolf20vt is offline
Draaideur Donateur - Retroracer
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 935
Default

Ik begrijp dat de V6 motor in een golf 1 komt?
Dwars voorin of in de lengte ?
En met wat voor versnellingsbak?
Waar zitten de steunen nu , aan de versnellingsbak net als bij audi?
Ik wil graag meedenken maar deze info is wel belangrijk
En ik ben heel nieuwschierig natuurlijk naar zo`n leuk project
__________________
There`s no substitute for Turbo engines

Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro
Rallyegolf
Reply With Quote
  #12  
Old 10-07-2013, 16:14
DÁ-BRT's Avatar
DÁ-BRT DÁ-BRT is offline
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
Send a message via MSN to DÁ-BRT
Default

Nee, hij moet in een Kever als mid engine configuratie. Morgen ga ik in de luchtgekoeld gedeelte een topic maken.
__________________
Groetjes,
Bert

VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)


"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
Reply With Quote
  #13  
Old 10-07-2013, 16:16
Erik Baas's Avatar
Erik Baas Erik Baas is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,560
Default

Wacht even... V6, Kever, mid engine? Bijzondere combinatie, ik ben benieuwd!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum