![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het vervolg van DIT topic . . .
De rest : - Eind- en tussendempers voor een Gti 8v, volgens de facturen zijn 2 van de 3 slechts een paar maanden tot 1 jaar oud. Eindempers zijn er 2 met dubbele pijpjes, 2 normaal recht. € 35 per demper, compleet voor € 50, geen roestbakken of rommel !! Foto . . . - Volledige uitlaat voor een 1.6. pijp, tussendemper en eindemper, factuur aanwezig van maart 2008 € 60 - Kat van 1 jaar oud, factuur aanwezig ( € 200 )!! € 50 - Dynamo GTI 8V € 25 - Dynamo 1800 RP ( 2,5 jaar geleden gereviseerd, daarna niet gebruikt ) € 30 - Startmotor 16V € 30 - Startmotor 8V € 30 - Koelventilator, diverse € 15 - Radiateuren, 16v, en 8V € 20, uiteraard lekvrij en in nette staat. Heel veel losse motordelen voor een GTI 8V, stappenmotor, computers etc. stuur even een PB met wat je zoekt !! Last edited by ReBo : 19-06-2009 at 07:37. |
|
|||
|
|||
![]() Heb je de stappenmotor voor de GTI 8V nog?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Upje . . .
|
|
|||
|
|||
![]() Toevallig nog een Remus (of andere sportuitlaat) met dubbel eindpijp liggen voor een Golf 2 1.6?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja, liggen er 2. 1 is een dubbele ronde, waarvan alleen de aansluiting is doorgeroest, zal je dus aan moeten lassen. 2de is een Remus, ovaal, schuin omhoog . . . |
|
|||
|
|||
![]() Upje en aangepast . . .
|
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds niets gehoord over het stappenmotortje
![]() Inmiddels ook op zoek naar de downpipe van een GTI 8V.. Dat stuk pijp tussen het spruitstuk en de cat, met zo'n verend deel ertussen... Heb je die misschien ook?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die heb ik 45 minuten geleden nog in mijn handen gehad . . . dus ja, het stappenmotortje zal ik vanavond even controleren . . . |