![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ik heb onlangs een motorsteun moeten vervangen van mijn Cabrio met GTD motor. Nu had ik even gezocht op ebay en kwam uiteindelijk uit op een setje polyurethan rubbers. Deze besteld en alleen de noodzakelijke gemonteerd omdat ik momenteel niet op de brug kan en het een ![]() ![]() Mijn vraag is dus eigenlijk: Veranderd deze stugheid nog door gebruik? of moet ik mijn stationair toerental maar omhoogschroeven tot het weg is? (ongeveer rond de 1100 toeren) Heb anders namelijk het gevoel dat alles uit elkaar trilt.. kan mijn stuur niet eens fatsoenlijk vasthouden ![]() + Punt, weet nu iig dat hij nog genoeg compressie heeft ![]()
__________________
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
#2
|
||||
|
||||
![]() ahumm... stugheid veranderd nogal BEHOORLIJK ...
Dus dat vibreren is niet zo heel erg vreemd ![]()
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#3
|
|||
|
|||
![]() Nee, ik wist dat het een heel stuk stugger werd.. maar mijn vraag is eigenlijk of die steun nog wat soepeler word, of zo stug blijft?
__________________
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Zal weinig aan veranderen ben ik bang, die steun is bewust zo stug.
Ik zeg: ff naar keulen in bergen en een andere bestellen ![]()
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#5
|
|||
|
|||
![]() nah, keulen is pokkeduur ^^ ik kijk het nog ff aan, heb er dan ook nog niet in gereden... alleen ff op de plaats verzet.. mocht het echt niet werken dan schroef ik alles onder mijn dichte mk1.. daarin voelt het minder erg aan ivm benzinemotor en merk je die extra trillingen toch niet meer vanwege de schroefset etc
![]()
__________________
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Een standaard motorsteun via Ebay.de is zo'n 5 euro voor een nieuwe.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De voorste motorsteun mischien, maar de baksteun die ik nodighad zit toch op minimaal 49,-.. Deze dus:
__________________
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Maikel, heb je zwarte of paarse rubbers besteld (indien Powerflex).
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#9
|
|||
|
|||
![]() Ik heb rooie besteld, alleen mijn voorste motorsteun (die ronde onder de radiateur) die is wel van powerflex.. paars
![]() ![]()
__________________
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |