![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo , vandaag eindelijk een vervanger gevonden voor mijn nissan 200sx.
Heb een golf g60 gekocht van januari 1991. Komt uit duitsland vandaan en is in 1994 ingevoerd. Hij is gelukkig nog voorzien van een plakraam , meestal werd hij uit prijs overweging vaak vervangen door een die in een rubber zat. Hij is zwart metallic van kleur , 3 drs. Hier wat gegevens: -Verlaagd - half dichte achterklep -een veels te grote einddemper ( gaat eraf , vind het niks) -Powerlifts voor motorkap -Digifiz dashboard ( volgens mij niet standaard bij g60, gaat er ook uit denk ik) - volleder interieur ( verwarmd) - elecktrische ramen -elecktrische spiegels -abs - stuurbekrachtiging - elecktrisch verstelbare koplampen Auto verkeerd in nette staat, zal proberen morgen al foto`s online te zetten. Want ik haal hem morgen eind van de dag op, weet niet of het dan nog licht genoeg is voor foto`s. |
|
|||
|
|||
![]() Ps. hoe verander ik mijn naam op het forum?
Of moet dat via een moderator? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klink erg goed, ben benieuwd naar de pics..
|
|||
|
|||
![]() Voor die 5 euro blijft mijn naam mooi staan dan.
![]() Zal morgen even foto`s maken voor jullie, zal mijn camera wel even meenemen als ik hem ophaal. Want tegen de tijd dat ik thuis ben is het gewoon te donker. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was niet serieus, Ron. Gewoon ff een mailtje/berichtje naar een Moderator sturen dan komt alles goed.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Erm, er is een topic over ![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=356635#post356635post356635 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jawel hoor. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26180
|
||||
|
||||
![]() Lekker dan
![]() Voor niets gaat de zon op...
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar de foto's!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heej Ronald, eindelijk een auto met een (motor) erin!!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hier dan wat foto`s van de auto eindelijk.
Toe straks opgehaald en valt me niet tegen. Wat kleine minpunten waar je achter komt na een rit van 1,5 uur , maar dat is allemaal vrij simpel op te lossen. Knipperlichten voor werken niet, en nog wat kleine dingetjes. Verder rijd hij echt super, lekker strak maar toch niet te stug. De dingen die ik op kort termijn nog wil vervangen zijn: Digifizz eruit ( hoort niet bij de auto vind ik) witte achterlichten vervangen voor rood/wit of origineel zwart / rood Die grote einddemper vervangen voor een beschaafde kleine ovaal. Voorbeeld: ![]() G60 embleem weer op de gril monteren ( net gevonden) Andere wielen eronder. Dat zijn toch de meest belangrijke dingen nu even. Oja, en onder de motorkap 2 plastic kappen die rood gespoten waren weer terug zwart maken of andere kopen. En de tankklap die nu ge airbrushed is met wolfsburg en g60 erop vervangen door weer een standaard zwarte klep. Misschien dat iemand hier wilt ruilen , als hij een klepje in dezelfde kleur heeft als mij. Sorry voor de slecht kwaliteit foto`s, word echt eens tijd voor een nieuwe camera. Zal proberen morgen wat knappe foto`s te maken als ik overdag tijd heb. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie g60 hoor
![]()
|
|||
|
|||
![]() Thanks
|
|
|||
|
|||
![]() Zo vanavond even druk bezig geweest met de auto.
Ik had wat probleempjes met de knipperlichten. Bleken voor in de bumper verkeerde fittingen te zitten waardoor er verkeerde lampjes in moesten. Radio er even in gebouwd. Velgen vervangen door 16 inch schnitzer velgen die ik wil opknappen van de winter. Verder de auto even helemaal na gelopen en ziet er echt keurig uit van onder en vanboven. Enkelt heb ik nog een beetje ruzie met de temperatuur meter van mijn koelvloeistof. Deze werkt niet, ze hebben achteraf een digifiz ingebouwd. Alles werkt nu ,enkelt de meter. Zodra mijn standaard zwarte temp. sensor een waarde door wilt geven springt de digifzi op knipperen.( de temp. meter dan) Welke sensor heb ik nodig om dit op te lossen bij mijn auto? Hoop dat iemand het weet hier. Nieuwe foto`s volgen van het weekend . |
|
||||
|
||||
![]() leuke auto om te zien...
over je kv storing al gekeken hoe de digifiz aangesloten is kan ook nog wel voor een probleempje zorgen als het naderhand ingebouwd is... en foto gemaakt bij de BP op de A20 richting HvH?
|
|||
|
|||
![]() Ik ga van de week het erook even uithalen.
Want ik denk daar dus ook aan namelijk. Wil gewoon even kijken hoe ze het aangesloten hebben. Nu nog alleen even opzoek naar een schema ervan. ![]() Of het langs de a20 was , geen idee. Ik rijd altijd helemaal op de navigatie, heb dus ook geen idee waar ik rijd. Dit is op de terug weg genomen van Hoogenveen ( zwolle) naar Den Helder toe. Geen idee of ik dan over de a20 kom, volgens mij niet namelijk. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto! De plannen zien er ook goed uit! Gewoon lekker back to basic en er een nette Golf van maken.
Ik heb trouwens nog wel een zwart tankklepje liggen (volgens mij eentje met het pinnetje voor centrale vergrendeling. Dat kun je er ook afhalen, zie je niks van, maar als je het nodig hebt is het wel handig als het er op zit.
|
|||
|
|||
![]() Thanks, maar ik ga van het weekend nog even hier op de plaatselijke sloop kijken.
Is een stuk dichterbij. Mocht dat niks worden dan heb ik er wel intresse in. Wat wil je ervoor hebben? |
|
||||
|
||||
![]() Mooie G60
![]() ![]() ________________ vw haaksbergen |