![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hee mannen,
ik heb een beetje hulp nodig. Heb een setje velgen zien staan in Polen en wil graag in contact komen met de eigenaar hiervan om deze velgen over te nemen. wie kan mij hiermee helpen. en wie komt geregeld in Polen voor eventueel vervoer? groet, Richard
|
||||
|
||||
![]() Misschien iemand van MIVW benaderen. Die hebben volgens mij wel contact met die gasten van Wolfsgruppe uit Polen......idee ??
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wij hebben een klant in polen zitten.
Die komt om de 3 weken naar ons toe. Als het bij hem in de buurt is wil hij het vast wel voor je meenemen als ik dat vraag. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die spreken gewoon Engels. Ons Pools is ook niet al te best ![]() Je kunt ze mailen via hun website. Kunnen vast iets voor je betekenen als tolk oid.
|
||||
|
||||
![]() He Ries?
komen die Polen niet vaker in Nederland velgen halen dan? misschien kunnen ze dat setje weer gewoon mee terug nemen? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
reeds gedaan.. alleen heb de kerel zijn contact gegevens niet en dat gaat via een poolse marktplaats. moet daar geregistreerd zijn om in contact te kunnen komen.. maar heb al via alberto en ron misschien een paar oplossingen, heb Bonald( ronald ook al even een mailtje gedaan)
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Richard, heb een kennis die van poolse afkomst is en geregeld naar polen gaat om familie te bezoeken. Maar als ik goed begrijp zoek je eerst een tolk voor een mailtje/contact?
|
|
||||
|
||||
![]() heb inmiddels contact heren.. allemaal bedankt.. iemand nog in de buurt van
Paslek (postcode 14-400) in de buurt van Elblag.
|
||||
|
||||
![]() Jestem bardzo ciekaw!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mówię, Gamma ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik kan anders wel een paar collega's van me om hulp vragen. Zitten ook wel een paar Polen bij (harde werkers).
|
|
|||
|
|||
![]() ik ken polen van de scirocco club polen ik kan je wel helpen
groeten johan ik rij zelf in maart naar polen of rij zelf eens naar daar mooi land en zeer goedkoop en mooie vrouwen wat moet je nog meer aja natuurlijk uw velgen |