![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heren van het goede leven,
Heb in Engeland een setje decalls gekocht voor onder de swage line, deze zouden volgens mijn info onder de rubberrand aan de zijkant moeten komen. Maarrrrr als je deze aan de onderkant bevestigd trek je geen rechte lijn naar je kofferklep, hier komt die dus hoger te zitten. iemand foto of ideen hoe dit nu geplakt moet worden? thnx |
|
||||
|
||||
![]() Swage line
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() De rubber die over de zijkant van de auto loopt |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is bij een golf 2 de lijn die op het achterpaneel in het midden zit van het zijachterraam naar de achterklep.
Maar die heeft een MkI niet.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die heb ik gezien, maar dan sluit je "lijntje" toch helemaal niet aan met het "lijntje" op je achterklep? |
|
|||
|
|||
![]() Kun je je kofferbak mbv de rubber dopjes niet lager afstellen?? Dat ie strakker in het slot zit. Dus ook iets lager.
of hoeveel verschil praten we hier eigenlijk?? 2mm of 1 cm?? |
|
||||
|
||||
![]() nee, dat haal je niet met afstellen, als je op de foto kijkt zie je dat er zo'n 1 a 1,5 cm verschil inzit. Dus dat de sticker op de achterklep hoger zit als de sticker op zijkant, de lijn van de zijkant loopt op dezelfde hoogte als het topje van je achterlichten..
Als dit zo hoort vind ik het prima natuurlijk, maar wil het gewoon ff zeker weten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dis een mooi voorbeeld, moet dus gewoon zo worden geplakt
De lijn aan de zijkant komt dan onder je rubberstrip te zitten, lijntje op de achterklep ietsje hoger thnx ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geen idee welke rubber strip jij bedoelt?Of heb je het over je sierlijsten aan de zijkant?
Neem aan dat die Swage Line zilver van kleur is...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() bedoel de sierlijstaan de zijkanten idd en de swage line is zilver
![]() ga ze vanavond erop jassen, zal wel foto's maken.. ben benieuwd |
|
||||
|
||||
![]() Ah, goed om dit te lezen. Deze zoek ik nog in zilver voor mijn eigen mk2.
|
|
||||
|
||||
![]() zitten erop
![]() ![]() lijntje om de hoek van de klep heb ik wat ingekort, zodat die niet scheef het hoekje omgaat |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou hem wat meer inkorten achterop...hij hoort niet de hoek om te gaan.Zit origineel alleen op het rechte stuk,en stopt voor de hoeken.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() heb ik gedaan, dit ziet er beetje vreemd uit...nu ingekort tot op de hoekjes, ziet wel fris uit, breekt het zwart een beetje
|
|
||||
|
||||
![]() Kan er niet vreselijk warm voor lopen, sorry !
|
||||
|
||||
![]() je moet het totaalplaatje zien
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook niet mijn ding. Ook omdat ze niet opgelijke hoogte zitten.
Wel mooie auto ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heerlijke foto ![]() Gewoon al als je aan die tijden terug denkt die kentekenplaten en die GTI Club stikkers ![]() Maar ook de stijl van de auto toen. Ps: ik vindt het ook mooier als de stikker op de achterklep niet om de hoek zou gaan maar is jou smaak en auto.