![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt stond toen in de buurt van groningen te koop dacht ik.
|
||||
|
||||
![]() Is dat ding niet van Marten geweest?
|
|
||||
|
||||
![]() jep
|
|||
|
|||
![]() die kon toen destijds niet door de keuring komen toch? Als dat zo is dan vraag ik mijn eigen af of er gewoon mee gereden wordt?
![]()
|
|||
|
|||
![]() gaat ook heel het land door!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
"vroeger" kreeg je vr6 niet zo makkelijk op kenteken als nu ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dus eigenlijk wel de moeite waard om hem door de keuring heen te halen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat is er nu dan makkelijker aan geworden? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alles zit goed vast? Mooi.... da's vijf tientjes, dag!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha ![]() ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() ok, dat maakt de boel niet echt veiliger dan.. En ook niet zo goed voor de waarde van oude ombouwprojecten
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja, de waarde... een auto van 500 euro plus een blok van 500 euro waren opeens een auto - motor combi van 3000 euro, zonder dat er verder nog iets aan toe werd gevoegd. Die waarde was dus sowieso een beetje buiten proporties. En een apk is ook geen garantie voor een veilige auto, dus daar zou ik niet wakker van liggen. De meeste mensen die zo'n ombouw doen, steken zoveel tijd en geld in de auto, dat ze hem ook wel veilig en goed bouwen.
|
||||
|
||||
![]() golf 1 vr6 kun je bij ons in venlo wel vergeten (en ik denk in de rest van nederland ook)
te veel elende mee geweest in het verleden was de rede volgends het rdw.
|
||||
|
||||
![]() Dat is onzin. Dat er in het verleden ellende mee geweest is zegt niets over de bouwkwaliteit van een ' nieuwe Golf1 VR6" .
De " RDW " heeft nogal veel meningen, als je een corsa 2.0 16v turbo op kenteken kan krijgen, moet een goed gebouwde golf1 VR6 ook mogelijk zijn. Die 2,0 16v turbo is onlangs nog gekeurd, hier in Groningen. Van deze golfI weet ik dat deze een aantal jaren geleden afgekeurd is bij de eerste technische schouwing. De zelfgemaakte motorsteun aan bijrijderszijde was toen niet goed geconstrueerd en is daar op afgekeurd. @Breadfan; deze auto zou nog steeds afgekeurd worden. Voor die 5 tientjes krijg je nog steeds een technische keuring, waarbij de bouwkwaliteit echt nog wel gecontroleerd wordt.
|
||||
|
||||
![]() zit zo te zien nog wel een uitlaat 'rietje' van een 1.1'tje eronder
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat bedoel ik ook wordt niet veiliger op de weg en de waarde zakt ook voor de mensen die wel hun best ervoor hebben gedaan en er geld voorover hadden. Ik was in de tijd 2500 gulden kwijt lekker lullig tegenwoordig ![]()
|
|||
|
|||
![]() leuk dat het goedkoper is
maar elke debiel die een steeksleutel in het bezit heeft kan tegenwoordig een vr6ombouw laten goedkeuren, maakt niet meer uit hoe het erinhangt
|
||||
|
||||
![]() dat is nonsens,er word echt wel gekeken of de hele klerezooi er niet bij de eerstvolgende rotonde weer uitlazert.
er word aleen zo geredeneerd,het gebeurt niet vaak,en als het gebeurt is het een liefhebber die de boel spic en span wil hebben.dus dat de veiligheid erop achteruit gaat ben ik absoluut niet met jullie eens.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jup, geweldig geluid, prrrrt prrrrt ![]()