![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik ben op zoek naar een (liefst NL-talig) Jetta forum of community, naar aanleiding dat ik nu een Jetta Mk1 in mijn bezit heb. Ik zoek iets zoals steilheck.nl (Het Polo 86c Register), een leuke community dus waar je terecht kan ivm vragen etc over de Jetta. Ja, op dit forum heb je ook een Jetta gedeelte, maar heb toch liever een forum dat volledig over Jetta's gaat, die worden meestal enkel bevolkt door Jetta rijders die weten waarover ze het hebben. En het is ook handig om uit te kijken naar onderdelen. Heb al gezocht op Google, maar vind niet echt iets. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Er is hier anders ook genoeg kennis op dit forum aanwezig om je eventuele vragen te beantwoorden
![]()
|
|||
|
|||
![]() en anders kijk je stiekum even bij de golf afdeling ....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() of je begint een eigen jetta-community?? Ik heb er ook al eens
naar gezocht, en kwam ook alleen de duitse tegen. Ook een mooi forum hoor. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, maar ik kan geen Duits. ![]() En een eigen community beginnen is idd een optie, maar dan doe ik het liefst samen met iemand of enkele anderen, en dan moet er ook genoeg animo voor zijn natuurlijk.
|
||||
|
||||
![]() Is er al geweest, maar dan voor alle VW's met kont.
Bestaat jammer genoeg niet meer. Maar de harde kern van die community bevind zich hier nog steeds, de zogenaamde Trunkers. Dat heette dan ook de Trunk Society! ![]() Gr. Ed