![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Hier een paar foto's van mijn Rallye R32, ik heb er na mijn aankoop gelijk een setje Schmidt modernline 16 inch onder gelegd toch wil ik er nog een paar kleine dingen aan veranderen, niet al te veel ik vindt hem al aardig geslaagd. : D: D Last edited by r32 : 06-06-2010 at 19:04. |
|
|||
|
|||
![]() mijn oude ramen staat hem goed.
![]() echt een mooie rallye.
|
||||
|
||||
![]() Zeker geslaagd Richard...alleen nog een paar cm verlagen..
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() WTF.....!!! Dit is echt een droom auto, een witte rallye....!!!!
|
|||
|
|||
![]() Idd hele mooi rallye !
Niks meer aan doen ! |
|
|||
|
|||
![]() Die velgen maken hem echt af...Zo mooi
![]() ![]() Lekker bezig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wauw wauw wauw!!!!
uber dikke rallye!!! hier heeft iemand een 1/5e lot gehad ![]() groet frank edit: heb je om de geilheid af te maken ook foto`s van het motorruim?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoi Chris er zit een schroefset onder dus dat moet lukken, maar als ik hem nog iets laat zakken krijgen wij drempelvrees ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja toch staat hem wel he ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Super mooie wagen
![]() Heel erg wit ![]() Wat zit er op je kentekenplaat???? Witte dopjes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Hier nog een paar. ![]() ![]() ![]() Last edited by VeeDubber : 09-11-2009 at 09:26. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoi Domi, Achter deze witte dopjes zitten zuignapjes om de plaat er zo te de-monteren ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Super dikke rallye !!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
blijft dat op de snelweg ook goed zitten??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, de vorige eigenaar is ermee naar oosterijk & engeland gereden dus dat blijft wel zitten denk ik. |
|
||||
|
||||
![]() Ruilen?
![]() Man ! wat een dikke auto ,mijn droomwielen onder zo'n auto ,weeet ik meteen hoe het zal staan onder een witte Mk2 ![]() Veel plezier met de auto !
|
||||
|
||||
![]() haha, dan vind ik het een geniale oplossing.
|
||||
|
||||
![]() Er zijn maar weinig velgen die goed/mooi staan onder een Rallye..........
Maar deze combo is zeer geslaagd.............. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ben ff de draad kwijt, dit is toch eerst de Rallye van Matthijs geweest ofniet?
Als dat zo is zit m'n oude kooi er nog in ![]() Zeer mooie rallye, motorruimte is gewoon geweldig..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dit is de oude Rallye van Matthijs, en ja dan zit jouw oude kooi er nog steeds in maar deze blijft gewoon hoor ![]() |