![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Juuj een nieuw probleem:
Startmotor draait 3 a 4 keer rond en dan met een tik stoptie en schokt de hele auto. Accu is nieuw, startmotor een paar maand oud. Geprobeerd: - Met de draaiende motor van de vr6 hem aan te krijgen --> zelfde probleem - Accu van de vr6 er in gehangen --> zelfde probleem Na de motorswap heb ik dit probleem met de startmotor, zijn er dingen die ik over het hoofd heb kunnen gezien?
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#2
|
||||
|
||||
![]() massakabels gecontroleerd??
|
#3
|
|||
|
|||
![]() goeie! zat ik me al af te vragen, waar lopen die standaard vanaf de accu?
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Ontsteking te vroeg
__________________
Quote:
Last edited by Stijn : 10-02-2005 at 18:01. |
#5
|
|||
|
|||
![]() affirm
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#6
|
|||
|
|||
![]() hmmz accu aan de lader gehad vanacht en als ik hem onbelast in de auto meet doettie 12.60V en als ik wil starten gaatie naar rond de 9V
edit: accu is 2 weken oud! Kan iemand mij vertellen hoe die massakabels van het blok naar de carroserie lopen? heb ze maar ergens vast gemaakt... Heeft de startmotor een eigen massakabel? ik kan alleen die zwarte draad vinden die richting het contactslot loopt...
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. Last edited by Rickyrick : 11-02-2005 at 12:43. |
#7
|
|||
|
|||
![]() 9Volt is niet te weinig ofwel? bij mij zakte ie toen in naar 6V, dat was sowieso niet goed... misschien toch de startmotor niet helemaal zuiver?
|
#8
|
|||
|
|||
![]() mja kweet niet alles op het dashbord wordt ook zwart :-S
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#9
|
||||
|
||||
![]() je zegt dat je startmotor heb vervangen maar heb je ook naar dat koperen busje in de bak gekeken?
alles zwart op dashboard? kortsluiting waarschijndelijk. Misschien in je contactblokje(waar je je sleutel insteekt) of in de bedrading van je contactblokje naar startmotor Last edited by peter139 : 11-02-2005 at 16:55. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Stijn heeft hem nog vervangen dus geloof dat het wel goed is gebeurd ;-)
Kortsluiting ga ik nu ff na lopen! heb al wat gezeik gehad daar bij het contactslot. Thanks!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Het is idd zeer belangrijk om dat messing busje (geen koper, maar dat maakt verder niet zoveel uit
![]() Volgens diegene die mijn startmotor reviseerde kan het niet vervangen ervan leiden tot het overmatig slijten van de startmotor. Kost nog geen euro dat busje en in 5 min heb je het vervangen.
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#12
|
|||
|
|||
![]() hmmz ja als ik zo bij de startermotor kon dan wastie er al onder weg maar zit enorm verstopt bij een automaat :-(
edit: ff bedrading gechecked maar geen kortsluiting
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#13
|
|||
|
|||
![]() jaaa net ff klein stukje gereden, op het feit dat hij nog geen vermogen heeft looptie best leuk!
Ook de blauwe rook wordt naar mijn mening wat minder ![]()
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#14
|
|||
|
|||
![]() ff over dat busje in de bak... welk bestelnummer is dat en hoe vervang je dat? mijn startmotor gaat er deze week toch af dus...
|