![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik ben ronald van dijk ben 18 jaar en woon in marrum (friesland)
![]() ben sinds vandaag eigenaar van een golf 3 gti ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey Ronald welkom hier op het forum.Succes met je behalen van je rijbewijs en we wachten rustig af op de foto's.
|
|
|||
|
|||
![]() gister gelijk effe geluids installatie besteld hopelijk kan ik dat woensdag ophalen en kan ik het inbouwen
![]() hier zijn de foto`s ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ohwja tips zijn altijd welkom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom... en Koele weet volgens mij ook niet wat hij wil
![]()
|
|||
|
|||
![]() welkom en leuke golf hoor
![]() nog veel plannen ?
|
||||
|
||||
![]() kijk de oude van koele netjes, en welkom op het forum.
|
|
||||
|
||||
![]() welkom!!
En heel veel plezier hier op het forum!!!
|
||||
|
||||
![]() Welkom Ronald.
Mooie strakke MK3. Gelukkig een keer eentje met gewone verlichting, en geen heldere meuk (hopelijk laat je dat zo). Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto hoor en ook weer lekker laag.
|
|
|||
|
|||
![]() vandaag mijn rijbewijs gehaald in 1 keer
![]() ![]() ![]() de auto zal eerst wel even zo blijven binnen kort wel een andere schroefset deze stuitert wat te veel en van het zomer andere velgen alleen daar ben ik nog niet uit wat ik wil moeten we nog maar even zien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd!
leuke auto!
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs !!!
|
||||
|
||||
![]() nette wagen,en gefeliciteerd natuurlijk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd en welkome! Dikke mk3 hoor!
|
|||
|
|||
![]() na heel wat km gereden eerst maar effe forum update :P
maandag 23 feb. kon ik eindelijk mijn rijbewijs ophalen. die s`morgens hoorde een grote knal buiten en ik snel naar buiten bleek dat mijn buurman bij de auto op was geknald. ![]() ![]() vet balluh man maar was al lang blij wie het hadt gedaan. maar nu gaat de auto maandag naar de spuiter en hopelijk is ie snel weer klaar ![]() ook heb ik vorige week muziek installatie in auto geplaatst met hulp van Cees2.0 ook net aangemeld op het forum ![]() moet alleen nog effe afstellen maar daar moet ik nog een afspraak voor maken. effe een paar foto`s van de schade en de muziek installatie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi k*t dan. heb je eindelijk je rijbewijs kun je wachten tot ie terug is van de spuiter...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gefeliciteerd met je rijbewijs en kl#te van je schade zeg ! Maar wat je schroefset betreft ,waarschijnlijk staat de auto gewoon op de bumpstops zo te zien ! Dan is het logisch dat je auto stuitert !! Met een andere schroefset op deze lage stand zal hij weer op de rubbers staan ,en zal het stuiteren niet veel minder worden vermoed ik ! Of je moet een set vinden met wel hele korte dempers.......... Iig succes met je golf !
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd met je rijbewijs!!! echt baluh die schade, nog massel dat het zo snel geregelt kon worden..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zal binnen kort even zien wielen er even afhalen. dan zal ik wel even zien. hij moet zowie zo ook wat hoger wat die straatjes bij ons zijn niet voor mij gemaakt ![]() wil er ook nog andere velgen onder hebben moet ik maar even zien wat ik eerst wil schroefset of velgen |