![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() hallo
ik heb een golf 1 met een 1.8 20vt motor en ben bezig met een k04 turbo en heb nu een vraag over de injectoren. het is de bedoeling dat we met nog wat aanpassingen en een chip op maat naar 250 tot 270 pk gaan mijn vraag is welke injectoren ik nodig heb ik heb er zwarte inzitten en ik had van de vorige eigenaar begrepen dat er al grotere dan origineel in zitten. dit staat op de injectoren aan de ene kanst staat 957 0280 150 464 970 en op de andere kant staat 06A906031 als iemand me kan vertellen hoeveel cc deze zijn en welke ik nodig heb en welke kleuren welke hoeveelheid cc is alvast bedankt voor uw reaktie
__________________
mk1 v6 24v in aanbouw |
#2
|
|||
|
|||
![]() Bosch 0-280-150-464 is 250cc/min EV6
Voor een 270pk turbomotor met 4 injectoren zal je rond de 500cc/min uit moeten komen.
__________________
www.trn-engineering.nl |
#3
|
|||
|
|||
![]() heb eventueel nog wel nieuwe siemens deka 630cc injectoren liggen stuur maar een pb bij intresse
__________________
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
#4
|
|||
|
|||
![]() Onzin... voor 270pk red je het nog prima met 440cc injectoren, zelfs nog met de originele 225pk injectoren red je het nog, als je de brandstofdruk iets verhoogd..
|
#5
|
||||
|
||||
![]() ik zal eens meten wat de branstofdruk precies is.
is er iemand die weet hoeveel cc de injectoren van een standaard 225pk zijn ?
__________________
mk1 v6 24v in aanbouw |
#6
|
|||
|
|||
![]() 225pk injectoren doen 386cc/min bij 3 bar brandstofdruk. Verhoog de druk naar 4 bar, en ze leveren 514cc/min, wat voldoende zou zijn voor 350/360 pk..
Maar zelfs zonder drukverhoging leveren ze nog genoeg brandstof om met het K04 turbootje een 270pk te leveren... |
#7
|
||||
|
||||
![]() Te grote injectoren leveren meer elende op dat voordelen.
Injectoren moet je op behoefte van de motor kiezen. Te groot heeft als nadeel dat de cyclus tijd slecht te regelen is. -APK elende -hoge hoeveelheid inspuiting in laag toeren met kans op verhoogde slijtage door de verdunende werking van de benzine. Veel verduning -> motorolie smeert slechter resulaat vaker verversen. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mag je de rekensom wel eens uitleggen ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() hey tim ik heb je nog een setje door gestuurd die tekoop staan op marktplaats van een 225 pk tt. gr stefan
|
#10
|
||||
|
||||
![]() ik zag t net op de mail, dank je
__________________
mk1 v6 24v in aanbouw |