![]() |
|
||||
|
||||
![]() vandaag heeft Steve, een goede vriend, een mooie golf 1 gekocht, uit 1978
originele nederlander, !van eerste eigenaar!, mét onderhoudsboekjes erbij! en nu slechts 73000 km, werkelijk van eenoud vrouwtje geweest en altijd binnen gestaan!! ![]() info van de rdw site: Datum eerste afgifte Nederland i 12 januari 1978 Datum eerste toelating i 12 januari 1978 Datum aanvang tenaamstelling i 12 januari 1978 |
|
||||
|
||||
![]() ziet er netjes uit hoor uber geil!!!
|
|
||||
|
||||
![]() sow die is netjes
helemaal origineel is oook wel gaaf trouwens, als je dit zo ziet..
|
||||
|
||||
![]() alleen nog verlagings setje eronder en andere wielen en hij is klaar
![]() |
|
|||
|
|||
![]() de mensen uit almelo en omgeving kennende zal een schroefsetje niet lang meer duren!!!
supermooi ding joh!! alleen moeten wel blauwe platen op vind ik... stukken mooier ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Super mooie auto. Echt heel mooi. Zuinig op zijn.
|
||||
|
||||
![]() ja ziet er super uit !! plezier ermee !!!
|
||||
|
||||
![]() Hey die stond op marktplaats!
Mooi ding! Jammer van die GAIK frikadellen erop...
|
||||
|
||||
![]() Wat zijn "GAIK frikadellen" ??
|
|
||||
|
||||
![]() hahahaha gaib frikadellen zullen wel de gele gaik platen zijn.....staat dan ook zo`n stempel in je kentekenbewijs....verwisselen door blauwe platen mag dan helaas niet...
SUPERmooie auto!!! ik had em ook gezien op marktplaats..... ![]()
|
|||
|
|||
![]() namnam, origineel tittydash,kleinilichten, geen kms, chrome korte bumpers..weet iemand wat hij gekost heeft?!
Greetz Damien |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() soow, hoop geld voor betaald dus..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou het....... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heheh nou sleutelse Steve!
Ziet er errug goed uit moet ik zeggen! Kleur ook errug mee, poetsen, verlagen klaar! ![]()
|
|||
|
|||
![]() is 1500 euro veel dan voor zo'n auto? vind ik wel meevallen namelijk!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sommige mensen moeten er blijkbaar 2 maand voor werken ofzo.... mooier voor minder vind je haast niet |
|
|||
|
|||
![]() Klopt! de mijne kostte 1100 euro en daar komt nog heeeeeeeeeeeeeeel veel bij komende winter!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
natuurlijk komt dat nog, en natuurlijk ook de "oude"blauwe platen erop.. foto's zijn van vanmorgen, ong. een uurtje na het overschrijven.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooi ding scheelt een hoop werk gewoon een mooie kopen kleur is gewoon goed door de knieen en dikke aluus en kroesen
|