![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik wil een andere kleur meter als orgineel
Nu dacht ik hem te kunnen openen maar volgens mij gaat dat niet of is er een speciale manier voor Hoor graag info hierover |
|
||||
|
||||
![]() Hier ben ik ook benieuwd naar, heb namelijk nog een 15-tal orginele metertjes liggen (van alles wat) en een paar zijn niet werkend dus wou ze ook openen , heb het alleen nog niet klaar gekregen.
Mensen met tips en tricks zijn welkom ![]() En in het slechtste geval slijp ik er 1 open om te zien hoe het in elkaar zit. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Van die kleintjes weet ik t niet cker
Heb wel eens n grotere vdo meter opengehad Daar zat die zwarte ring om t glas Aan de achterkant van dicht geperst Dus vanaf de achterkant langs de behuizing die zwarte rand Openbuigen rondom Dat is n zoort fels rand ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat was mijn eerste gedacht ook maar heb het nog nooit geprobeerd.
binnenkort toch maar eens met de schroevendraaier proberen te wrikken.
|
||||
|
||||
![]() MHW maakte vroeger gekleurde tellerfolie
de enigste manier om in de tellers te komen is door ze open te zagen.. de folie te plakken en naderhand weer dicht te lijmen o.i.d.. de nieuwere VDO tellertjes hebben een plastic huis ,de oudere zijn ijzer.. de felsrand waar het glas ingeklemd zit omwrikken kan ook ,maar dan krijg je ze nooit netjes meer dicht veel succes |
|
|||
|
|||
![]() Dat je ze niet weer dicht krijgt geloof ik niet
![]() Je moet wel voorzichtig te werk gaan maar t gaat wel Als je de ring plat neerlegt dan het glasje erin Dan het metertje erin plaatsen druk op t metertje houden En voorzichtig t felsrandje terug tikken Zo heb ik t met n grote toerenteller gedaan En met n wat kleinere km teller ook Is eigenlijk niet te zien dat ze losgeweest zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het ook wel geprobeerd,maar dat felsrandje van die kleine meters zit er erg strak omheen en bijna niet weer netjes te krijgen .........
Ik heb toen een pasgemaakt paneeltje gemaakt incl igefreesd glaasje voor m'n Mk3 , even creatief ,maar lijkt wel origineel. ![]() Ik kreeg het geperste randje er niet weer mooi omheen iig ![]()
|
||||
|
||||
![]() of van audi s2 vdo meters nemen in het wit.
als je ze wit gekleurd wil hebben.
|
||||
|
||||
![]() Is te doen, inderdaad het randje voorzichtig open buigen, dan kan alles eruit...
En daarna uiteraard weer terugbuigen! |
|
||||
|
||||
![]() Ook wel gedaan. Maar je blijft het altijd zien.
|
||||
|
||||
![]() Deze heb ik open gehad, als je het netjes doet zie je er niks van, zelfs aan de achterkant niet echt. |
|
|||
|
|||
![]() precies
het kan wel mits je geduld hebt ![]() de azijn pissers zullen nu wel postten dat dit geen vdo maar motometer is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zat er wel aan te denken
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zuuuucht
![]() Één pot nat joh, alleen ander naampje! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb nog een setje MHW tellerfolie liggen voor vdo meters. het zijn er 10 Stickers die ik nog heb(normaal 11,heb er 1 gebruikt). in de kleur wit/zwart. is voor de verkoop.
|
||||
|
||||
![]()