![]() |
|
||||
|
||||
![]() verkocht ! mag dicht
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelle vda : 08-01-2012 at 17:31. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weet je wel nog het kenteken van de auto? Dan is via nationale autopas na te trekken of de stand 132.000 is en niet 432.000 i.v.m. op nul gaan bij 3 ton.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ehm ,de topicstarter komt van belgie ,dan is dat niet na te trekken via de autopas..........
|
||||
|
||||
![]() Bovendien springen 97ers niet meer terug.
|
||||
|
||||
![]() ik heb toch een 97er gehad waar 256k op stond en toch 556k had gelopen op nap. Dus 97ers springen toch terug.
|
|
||||
|
||||
![]() niet alle 97ers
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die van mij wel , en is ook van '97
|
||||
|
||||
![]() zo wat een discussie hier
![]() aan het blok alleen al zie je gewoon dat dit geen 432 000 heeft gelopen ! had de auto gekocht in nieuwstaat maar eerst achterwaarts tegen een paaltje gereden dan vooraan een fietser meegenomen , dus daarna is de wagen gerold enzo .. wat je wel kan doen in belgie is de carpass van een voertuig opvragen dat loopt meestal terug tot 200* ik dacht dat hij in 2002 nog maar 70 000 km had , dit papier heb ik helaas niet meer maar kan terug opgevraagd worden grtz
|
|||
|
|||
![]() Mijne sprong ook terug, niet dat dat veel uitmaakt bij normaal onderhoud gaan deze blokken nog veel langer mee en niet kapot te krijgen.
Dit is een hele nette prijs zeker voor wat je er allemaal bij krijgt |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vind dit zelf ook wel een nette prijs , heb ze al zien staan voor veel meer . maar staat eigenlijk al sinds juni te koop ( maar dan in men algemeen golf 3 te koop topic ) en weinig reactie op gehad , daarom probeer ik het op deze manier en toch een heel deel geintresseerden .. grtz