![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik zal m'n eigen ook maar even voorstellen dan. Ik ben Joost, en woon Zijtaart (klein gat in Brabant) 22jaar, en automonteur van beroep. Heb m'n eigen hier al een jaar geleden geregistreerd, maar verder eigelijk nooit meer online geweest. Ik ben bezig met een flink BMW E30 project, waar ik nu wielen voor aan het zoeken ben, en aangezien hier wel eens dikke setjes in 4x100 worden aangeboden, ben ik maar weer eens op het forum gaan rondneuzen. Heb zelf geen volkswagen, maar wel een andere auto uit de VAG groep waar ik dagelijks mee rond rijd.. ![]() de groete Last edited by Venus : 26-07-2011 at 20:05. |
|
||||
|
||||
![]() welkom,dikke toledo!
|
|||
|
|||
![]() Mooie toledo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is echt de mooiste Toledo die er gebouwd is
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
Dikke Toledo en succes met je E30 project! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom , en heb je ook meer info over de E30?
De toledo mag er zeker zijn ,maar ben ook wel een beetje nieuwsgierig naar de bmw!
|
|||
|
|||
![]() De e30 is een zwitserse 320i uit 85.
Momenteel compleet uit elkaar tot het laatste boutje. Hij word helemaal overnieuw opgebouwd, maar dan als "racer" Spierwit, donker front, laag, dikke wieletjes eronder etc etc Interieur blijft eruit, kooi erin, 2 kuipstoelen etc. Motor is al klaar, dat is een 3.5l 6cilinder m30 motor (afkomstig van een 535i) 240pk en 350nm koppel op zo'n 950kilo (hoop ik) Ik heb een hoop foto's, maar post ze liever niet op een openbaar forum..... |
|
||||
|
||||
![]() zitten hier meer BMW gekken (richard) en die Toledo is ook ZEKER forum waardig.
Welkom!
|
|||
|
|||
![]() Heel het puchforum zooitje is inmiddels geariveerd hier
![]() Welkom, Toledo ziet er tof uit. Een E30 heb ik ook een zwak voor, gave wagens!!! |
|
||||
|
||||
![]() Welkom! Mooie Toledo! En die E30 klinkt ook niet slecht
![]()
|
|||
|
|||
![]() Kijk, dat is nog dichtbij jaa!
|