![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zal mijn golfje ook eens voorstellen
Vorig jaar hoe ik m kocht ![]() ![]() Na een hoop tegenslaggen en momenten waar ik dacht alles op te geven staat hij toch zo ![]() ![]() Maar ik denk niet voor lang meer, de politie hier in de buurt ziet me graag komen, heb al 2x aan de kant gestaan (reed ook op 1.5 cm) ![]() Ben aan het denken voor een maatje grotere velgjes en geen getrokken band meer, komt de golf wat hoger en kunnen ze niets zeggen over mijn banden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk ding, een maatje grotere velgen kan ik me wel in vinden
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() hier ook even updaten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() gave wagen! mooi kleurtje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super update! vind geel een heerlijk kleurtje en dat snorretje maakt hem af
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() ![]() 01.10 006 copy by Manevtsov I. Photography., on Flickr ![]() 01.10 010 copy by Manevtsov I. Photography., on Flickr |
|
||||
|
||||
![]() Super auto geworden, zeker vet in dat geel
|
||||
|
||||
![]() Nice, heb je de golf nou gerold...?...lekker geel en indien gerold echt netjes
![]() |
|
|||
|
|||
![]() jup is gerold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() nieuwe velgjes
zijn dus ronal r15 16" 7.5j et 30 ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes! Zal goed staan deze zomer!
|
|
|||
|
|||
![]() gaan zeker goed staan, plat bandje er op en gaan!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die kleur is echt dik!
|
|||
|
|||
![]() vw golf, thanks, ik hoop het ook :p
gti-er, komt een 165/40 op rondom dus dat bandje komt wel goed ![]() misha, thanks ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() got stretch? |
|
|||
|
|||
![]() Nice!
|
|
|||
|
|||
![]() gave kleur!!
|
|
|||
|
|||
![]() Even updaten hier
![]() zwarte hella achterlichten ![]() ![]() Heel men interieur is in het zwart nu ook ![]() Volledig setje: http://www.flickr.com/photos/669123...57630175566312/ |
|
||||
|
||||
![]() Dikke bak! Ben alleen niet zo'n fan van dat snorretje heheheh. Deze set velgen staat hem wel een stuk beter moet ik zeggen.
![]()
|
|||
|
|||
![]() sinds deze week heb ik een dakrekje zitten
![]() |