![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wegens bepaalde omstandigheden eens kijken of er iemand is die mijn Corrado 16V uit 1992 wil adopteren
en wil koesteren, zoals ik dat ook heb gedaan... ![]() Ik heb o.a. ook een andere auto, waardoor ik deze (te) weinig gebruik. ![]() Auto ziet er best aardig uit, al zeg ik het zelf ![]() Ik verwijs je bij interesse voor meer informatie naar mijn uitgebreide 10-pagina-topic waarin zowat alles vermeld staat. (een link staat in mijn signature onderaan) Ff kort: -KW-schroefset/verlaagd -moonlightblue -Duitse import, bouwjaar dec. 1992 -100kW/136Pk 2.0 16V -Net interieur, zonder gaten -Elektrische ramen/spiegels -Passende set automatten -Km-stand 213.XXX -APK tot 9 juni 2012 (ook een reden van verkoop; ik wil en kan even niet veel geld uitgeven) Vorig jaar zijn o.a. draagarmen en handremkabel vervangen. Wat nadelen; dan hebben we dat maar gehad...: -dakje kantelt wel, maar schuift niet -spoiler gaat niet meer op en neer -motorkap is bijgespoten aan de voorzijde; dat kÃ*n je zien -er zit een trekhaak op; dus een gat in de achterbumper -houdt soms heel ff kort in als je wat snel wil optrekken; ligt waarschijnlijk aan de brandstofpomp onder de auto, die ik wel eens heb horen zoemen... Bij normaal rijden heb ik er niet zo'n last van. Prijs is €1.500,- mèt- of evt. €1.300,- zonder de witte 17" Mille Miglia-velgen (dus zelf velgen meenemen, dan ![]() Eventueel onderhandelen mag naast de auto. PS: De autoradio gaat er wel uit; die houd ik zelf; de goede speakers blijven gewoon zitten! ![]() ![]() ![]() ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 30-05-2012 at 18:37. |
|
||||
|
||||
![]() jeetje, nu al page 2... UP!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() thnx!
Hier ook nog wat interieurfoto's, geen instapschade, een Momo lederen sportstuur en nette velours matjes op maat met bijpassende blauwe rand! ![]() ![]() ![]() ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() nu aanbetalen (en meteen meenemen!)... en straks met je vakantiegeld afbetalen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nu in de aanbieding voor € 1.000,-! KLIK !
[voor de moderators: dit is mijn laatste post in dit verkoop-topic; moet één van de twee advertenties verwijderd worden, dan graag deze...]
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 30-05-2012 at 19:15. |