![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo .
ik zou graag m'n 1.8 verlagen :-) rijdt nu op orignele hoogte ( nieuwe spidan veren + nieuwe monroe oliedempers ) nu wil ik m'n auto iets zakken +- 30mm hoeft niet volledig plat te liggen maar ik wil gewoon wat zakken voor de wegligging en de looks . nu is m'n vraag ? is het mogelijk om bv . eibach veren te combineren met de standaard moenroe dempers of zou dit veel te hard lopen ? of toch maar een goed/koop schroefsetje kopen ? greets |
|
||||
|
||||
![]() Het voordeel van een schroefset is dat je m precies op de gewenste hoogte kan draaien.
|
|
|||
|
|||
![]() ik rijd sinds een maand of 2 op een schroefset van AP (onderdeel van KW) en moet zeggen dat deze prijs kwaliteit echt top is! en net wat johan al zegt je stelt zelf de hoogte in wat je wil.
|
|
||||
|
||||
![]() Precies, schijnt idd goede kwaliteit ook te zijn.
met een schroefset bespaar je jezelf gwn de ergernis. als t eronder zit en je bent toch niet geheel tevreden over t resultaat --> want je weet vantevoren vaak niet hoe laag of hoe hoog hij eigenlijk komt te staan met een vaste set. |
|
|||
|
|||
![]() staat goed onder een inari silber .....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb zelf een kW variant1 setje en die komt er idd binnenkort onder als ik klaar ben met afstellen van de motor. ![]() Knapt ie vast van op. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag ook verlaagt met een schroefset van tec tunning
Goedkoop en toch laag Rijd best goed beetje hobbelig maar dat heb je al je hem flink plat legt op zijn buik |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Nadeel vaste set is inderdaad is hoe hij komt te staan. Bij veel types hangt hij iets op zijn kont, iets wat ik persoonlijk erg lelijk vind.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je was op de goede weg en toen toch een nieuw setje veren en dempers gekocht? ![]() ![]() Last edited by EnVeeZee : 17-09-2012 at 18:07. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee nee ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kloterige weegschalen ook altijd ![]() Als die dempers vers zijn zal dat wel aardig lang goed gaan op korte(re) veren, blijft het probleem dat je niet vooraf kan gokken wat het resultaat wordt. Ik zou persoonlijk voor een schroefset gaan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Last edited by vwfiel : 18-09-2012 at 18:57. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waarom is er dan ook zoveel keuze ... dat maakt er mij keuze niet makkelijker op ![]() ![]() |