![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ok ik ben bezig met een mk2 project (zie link in signature onder post) maar ik zit met een paar vraagjes al.
Vandaag heb ik de voorstoelen uitgehaald, deze hebben een hendeltje waarmee de stoel in zijn geheel naar achter kan kantelen zo dat je meer het gevoel hebt dat je in een kuip zit. Ik ga er nieuwe stoelen in zetten maar deze zitten onder allemaal andere rommel dus zou ik graag weten of dit mechanisme op alle stoelen zit en moest het niet op de mijne zitten of dat makkelijk over te bouwen is? De rechterachterdeur zit ook vast, de klink werkt niet meer een aangezien het deurpaneel toch al beschadigd is en ik vier nieuwe deurpanelen ga steken zou ik graag weten of het de moeite is dit kapot te zagen of trekken en dan zo het slot te openen? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() De zitting is om te bouwen maar dan moet wel het stof en schuim eraf. Ik neem aan dat de deur van binnen ook niet open wil? Dan is het volgens mij gewoon inbreken met de winkelhaak of schroevendraaier methode...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is dan een schroevendraaier onder de klink doen, en dan? heb dat al geprobeerd maar zonder veel succes Toch bedankt! |
|
|||
|
|||
![]() Als je het deurpaneel eraf trekt, dan kun je als het goed is het slot van binnenuit bedienen en zo de deur ontgrendelen..
Het is wel even pielen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat zal dan niet zonder een beschadigd deurpaneel gaan denk ik. raamsnor eraf trekken en met een staaf het palletje bij het slot omzetten is de enige manier zonder schade.
|
||||
|
||||
![]() Nogmaals bedankt voor de raad!
Deurpaneel is al beschadigd dus dat maakt weinig uit! ![]() |