![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een klein rukwindje, en je kunt met die vijftig brullende pk's niet veel meer aanvangen volgens mij...
|
|
||||
|
||||
![]() haha zoo grappig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel goedkoop!
|
||||
|
||||
![]() Mn caddy waait bij een beetje wind al van rijbaan naar rijbaan,dan wil ik dit niet eens meemaken
|
|||
|
|||
![]() Lelijke bak eraf gooien en klaar
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Alleen geschikt om olifanten mee te vervoeren
|
|
|||
|
|||
![]() wide bed dikke rijplanken maken huif eraf en een dikke golf 1 of kever achterop zetten
|
||||
|
||||
![]() Met dat idee zit ik ook al langer in m'n hoofd voor de T3 enka. Maar je komt dan toch met een hoop gewicht achterop. Motor is sowieso te zwak, maar de vering gaat ook flink op z'n flikker krijgen. Ik weet niet of het echt verstandig is, ik twijfel nog.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je kan toch een lege koets er op zetten van een golf 1 zonder motor ... wat weet dit dan nog ? +550 kg ? das toch mooi te doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja, maar ik bedoel het dan niet voor de show, maar gewoon om wagen mee te gaan halen...
|
|
|||
|
|||
![]() Gaaf ding, windvanger er af en plat leggen!
|
||||
|
||||
![]() dat kun je met een T3 enka beter maar vergeten, knoop er dan een kar achter.
Verder niet eraf, westy bak (ook wel breedbek pickup genoemd ;-) is orgineel! En erg cool! Zonder die huif gaat het al niet snel met 50pk.....
|
||||
|
||||
![]() Ja, precies, het gaat hem niet worden denk ik met een wagen achterop de enka. Vooral ook omdat de wielbasis + neus van een golf al wat langer is dan de bak. Ik zou dan rails/goten moeten zetten waar drie meter oprijplank aan nodig is om hem boven te krijgen. Van die goten lagen hier laatst 2ddehands, ik zag ze liggen en dacht er later pas aan dat ze ideaal zouden zijn voor dit doeleinde. Thuiskomertje past er precies in. Maar ja, dan zit al met al op een ton, hoog achterop die bak wind te vangen. Niet direct ideaal...
|
|
||||
|
||||
![]() ook dat nog inderdaad, hoge laadvloer is ook een nadeel van een T3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hier kan ik wel de mist in gaan ? maar is het niet door de motor die achteraan ligt dat de vloer zo hoog is ?
|
|||
|
|||
![]() zoiets bedoelde ik om van te maken
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zoiets stond dit jaar ook in Essen dacht ik. Maar dan zonder die verlengde wielbasis.
Zo een t3 met dan een mk1 gti op. Zo wel bangelijk zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad, dit rijdt erg goed doordat de achterkant lekker zwaar is. Rijdt fijner dan een Passat 3B(g), qua gevoeligheid in weggedrag dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Moet inderdaad toegeven dat een goeie kar heerlijk achter een bus hangt. Heb het al vaak gedaan met de 1.6td, altijd super gegaan. Toen ik echter eens met de 1.6d een wagen op de aanhanger moest gaan halen.... Aiai, ging niet veel harder dan 60 per uur. Vanuit Brussel naar Eindhoven alles binnendoor moeten rijden, gelukkig was het uitzicht naar achteren heel fijn, was de '77er GTI namelijk.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |