![]() |
|
|||
|
|||
![]() Prachtig exemplaar op Speurders.
Enige jammere is het uitlaatsierstukje, maar dat is er zó af! http://www.speurders.nl/overzicht/a...-146410771.html Net dingetje hoor! Wat mij betreft mag ie de Pirelli's houden. Die hoort op staal. |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat gaat de goede kant op
![]() Hoe hebben jullie deze trouwens gevonden op Speurders? Want ik kan m zelf niet vinden via de zoekfuncties. Alles geprobeerd, GTI ingetypt, via auto's-volkswagen-golf, auto's-volkswagen, allemaal niks, nakkes, nada..... Wie geeft mij een lesje 'Zoeken op Speurders'? Last edited by NielsDub : 12-02-2015 at 22:35. |
|
|||
|
|||
![]() Ik zocht op Volkswagen, tm bouwjaar 1987
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Inmiddels gevonden, ruim zoeken idd en dan maar kijken...
|
|
||||
|
||||
![]() mooi ding hoor..netjes gedaan..
|
|
|||
|
|||
![]() Zo heurt 't....
Zie alleen een vreemd gat boven de richtingaanwijzerhendel. |
|
||||
|
||||
![]() Waar zijn de schuifjes voor de verwarming/ventilatie?
Zelfs degene rechtsboven is niet te zien.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is een dashboard van een cabrio, later bouwjaar!!!! En kachelschuifjes ontbreken, niet echt boeiend. Voor dit geld restaureer je er zelf geen..... |
|
|||
|
|||
![]() Hoe zie je dat dat een cabrio dash is?
En zie je nog meer dingen die niet kloppen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je goed kijkt zit er naast dat gat rechts nog een gat. Het linkse gat zit bij een cabrio een grote afdekplaat over, waar nog weer een schakelaar in kan van bijvoorbeeld electrisch dak. Een dichte mk1 heeft een gat ter grote choke afdekkapje, of gewoon choke voor carburateur modellen. Rechtse gat is van koplamp hoogteverstelling. Verder zie ik een knappe gti, net iets te duur 😉 |