![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Weet iemand waar ik het onderdeel in de rode cirkel kan kopen? Of heeft iemand dit toevallig te koop? Alvast bedankt! ![]()
|
||||
|
||||
![]() nieuw niet meer te krijgen.
denk dat je gebruikt moet gaan zoeken.
|
|||
|
|||
![]() Daar was ik, helaas, ook al achter gekomen. Maar daarom wilde ik ook vragen of iemand hier dit onderdeel te koop heeft of over heeft of weet waar ik het kan kopen.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Kun je hier geen t stuk plaatsen?
|
|
||||
|
||||
![]() Je bedoeld het rubberen t stukje?
Heb ik denk ik nog wel liggen. PB maar als ik ff moet gaan zoeken.
|
|||
|
|||
![]() Nu is er nog een onderdeel die ik mis, namelijk de afdichting van het volgende gat:
![]() ![]() Heeft iemand deze toevallig? Of weet iemand waar je die kan kopen? Alvast bedankt!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is de afdichting van het kijkgat voor het vliegwiel, dat gat gebruik je om je distributie juist te zetten. Ik raad af om het open te laten, kwestie van contaminatie van de koppeling te voorkomen. Moet nog wel te vinden zijn bij de dealer, en zou niet te veel mogen kosten. Kan je mij eens zeggen welke bakcode je bak heeft? Staat normaal onderaan op je bak gegraveerd. Etka zegt me namelijk dat het niet gewoon een plastieke stop is maar een (groene) holle M36 vijs waar dan een plastieke stop in past. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog niet gekeken welke bakcode mijn bak heeft. Weet alleen motorcode EG.
Bedoel je misschien deze?: http://www.golf1onderdelen.com/product/3404/
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat is hem! Alleen, daar moet nog een extra stop in! Alleen die erin draaien verkleint het gat gewoon. Dit zijn de versnellingsbakcodes die volgens ETKA die plug gebruiken:7A,9A,4Y,7G,FF,FH,FN,FJ,FK,FD,6G,FP,4T,8A De groene codes gebruiken een groene(020301129D), de andere gebruiken een witte (020301129B). Ben er vrij zeker van de de groene in alle bakken past, dat die kleur gewoon na een bepaald jaartal is gekomen ofzo. De nummer voor de stop die dan in die plug gaat is 020301132. En zo zit die dan gemonteerd, met die grote ring onder/rond die schroefdop: ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thanks! Echt super bedankt!
Quote:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen probleem! ![]() |