![]() |
|
|||
|
|||
![]() Omdat ik hem toch niet gebruik te koop; dakrekje in goede staat en compleet.
Vaste prijs dat wat ik er ook voor betaald heb: € 75,00 Foto: zie hieronder. Bellen: 06-51358155 of per mail: michael.paulien@planet.nl Om de vragen voor te zijn: ik woon in Almelo. Last edited by DerbyI : 06-08-2005 at 12:45. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er leuk uit zonde dat het zo ver is (260 km) kom je mss naar een meeting in de buurt van de nederlands belgische grens???
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sorry, maar Mania sla ik dit jaar over en opsturen is geen optie. :o |
|
||||
|
||||
![]() dan zal ik hier in de buurt moeten verderzoeken
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gisteren voor iemand uitgezocht. Opsturen zou eventueel kunnen als ik alle boutjes loshaal. Wat overblijft is een set stangen die wel met TPG meekunnen.
Blijft niet heel goedkoop (ca. € 20,00) vanwege het gewicht, maar als je 300 km moet rijden kan het net gunstiger uitpakken. ![]() ![]() Vanaf a.s zaterdag ben ik 2 weken op vakantie. Als ik dus niet reageer dan weet je waarom....... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou deze ook passen of pas te maken zijn voor een golfje 2?!
|
||||
|
||||
![]() en gaat da dan om da op te sturen naar belgie??
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als je regengoten hebt past het. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() up!
|
|
|||
|
|||
![]() up!
|
|
||||
|
||||
![]() ben nog altijd geiteresseerd. als je het nog steeds kan versturen naar belgie natuurlijk
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Opsturen is geen probleem. De afmetingen van het pakket voldoen aan de voorwaarden van tpg-post. Verzendkosten komen op € 20,00 (eigenlijk € 22,00, maar waar hebben we het over......!). Mail me anders de details naar: michael.paulien@planet.nl en we maken de zaak rond. |
|
||||
|
||||
![]() past op een golf 2/ jetta 2. want ook op mijn jetta gehad en op de passat.
ik heb nog precies zoeen liggen, mag weg voor t zelfde bedrag...
|
|||
|
|||
![]() Verkocht!
![]() |