![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goedeavond auto liefhebber(ster)s
Ik ben Michel 25 jaar kom uit Groningen Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik een nieuwe hobby erbij! ![]() sinds 12-12-12 in bezit van mijn Rijbewijs ( Ja i know laat ,, maar boeit niet ![]() en het is een Seat ibiza geworden Zoals ik hem kocht met 74.xxx op de teller. ![]() ![]() ![]() Ga niet alle fotos uploaden van mijn updaten wat dat zijn er nog wat in korte tijd. Hierbij wel een lijstje van de updates die er nu op zitten. * 17 Inch FR velgen * OEM xenon koplampen * Cupra spoiler * FR/Cupra achterlicht units * FR interieur * FR schakelpook 5 gears * FR voorbumper * FR/Cupra achterbumper * Cupra hoogglans zwarte spiegelkappen * RVS einddemper op maat * AP schroefset * DD Designs 306 mini 8 inch subwoofer * Luxe kenteken platen Hierbij aantal foto's van hoe hij er nu bij staat! Fotos van VW speed @ Hellendoorn. ![]() ![]() ![]() Ik probeer zoveel mogelijk meetings te gaan volgen. en anders volgend jaar! Volksdub 2013 MIVW Volkstyle base editie 1 Staan tot nu toe op de planning. Als er nog meer leuke grote meetings zijn hoor ik het graag! Last edited by Michel_ibi : 25-07-2013 at 18:44. |
|
|||
|
|||
![]() Mooi spul, heb ooit een ibiza cupra uit 2000 gehad... leuk speelgoed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom . Nice ibiza
|
|||
|
|||
![]() Ook hier maar een topic openen.
Sinds een aantal maanden in bezit van een Golf cabrio 3.5 . Dit keer heb ik toch gekozen om een garagebox te huren waar ik de auto in kan stallen . Het bevalt me prima zo . Toen ik de auto net in bezit had eerst de cabrio grondig gewassen / gepolijst etc. FILMPJE : View My Video <<<<<<<< FILMPJE ! En een aantal foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vervolgens wat kleine updates gedaan .. R32 koplampen ![]() En zoals jullie zien stond hij toen al plat op de grond .. Daarna is de auto voorzien van : Airlift airride met Airlift autopilot V2 besturing. De tank word gevuld door middel van 2 black viair compressors. ![]() ![]() ![]() ![]() Nadat de auto op lucht staat is het zoeken gegaan naar wielen .. En mij kennende wil ik wat aparts hebben .. Heb gekozen voor Custom Made BBS RA 17 3 - delig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() In de loop van het seizoen is het de bedoeling dat het interieur opnieuw bekleed word met Half leer / Half Alcantara .. Daarvoor zijn 2 MK3 Recaro stoelen aangeschaft . ![]() ![]() En om het interieur af te maken ,, ook maar een Lupo 3L stuur op de kop getikt .. Moet er nog over nadenken hoe ik dit ga aanpakken in de details . ![]() Nadat de wielen binnen zijn . Wil ik toch gaan rond kijken voor een ander blokje in de cabrio te leggen . Een 6-cilinder blijft heerlijk geluidje hebben , En als weeekend - meeting auto zou dat toch wel lekker zijn met het dakje open .. Nu nog een geschikte motor zien te vinden. |
|
||||
|
||||
![]() Hele nette auto zo. Mooi project zo'n cabrio, en zoals je zegt heerlijk voor weekenden en meetings.
|
|
||||
|
||||
![]() gave wielen zo!
|
|||
|
|||
![]() Die wielen....
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() BBB wielen maken de auto he....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ligt er mooi bij! Vr6 is altijd leuk ;-)
|
|||
|
|||
![]() Dank u , Dank u !
Gaat zeker goed komen . Alleen nu een geschikte VR6 vinden .. Misschien iemand die een persoon weet ? Heb Arie beekman al bericht. |
|
|||
|
|||
![]() Harten zijn terug van de coater
Buiten randen moeten er nog op komen "Nieuw" Gisteren een foto ontvangen van 1 velg die in elkaar is gezet. ![]() |