![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() als hij zegt speciale sport draagarmen enz.... dan houdt t bij mij al op
|
||||
|
||||
![]() Wat is hier mooi aan ?
|
||||
|
||||
![]() Niets. Ze hadden blijkbaar aardig wat meters buis liggen gezien de rolkooi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1 ![]()
|
|||
|
|||
![]() kan er ook niks moois aan ontdekken. Alle toevoegingen lijken mij volkomen nutteloos. Is dat een rolkooi? Zou r nog geen schommel voor de kinderen aan durven ophangen! En beschermingsfoam om een achterstabi? Dan liever voor een beetje meer euri's de Golf 1 van Lieuwe!
|
|
||||
|
||||
![]() Oei, hier is iets fout gegaan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die veerpootbrug aan de voorkant is ook mooi gemonteerd.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() ergste is nog !!!!! op kenteken is het gewoon een 1600cc 75 pk (CL)
waard niks dus (mis alleen de motor)
VRIJHEID IS EEN VOLGETANKTE Mk2 GOLF Last edited by gizmo98 : 03-11-2015 at 15:37. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Donderdag komt er een Duitser voor de GTI, ding staat nog niet eens een dag te koop ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Verbaast me niks! Strak dik ding voor n nette prijs denk ik. Als je soms ziet wat voor frikandellen er worden aangeboden voor top dollar prijzen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb niet eens de moeite genomen om daarnaar te kijken...
|
|
||||
|
||||
![]() Beetje offtopic, maar weet niet waar ik het anders neer moet zetten. Misschien is het wel van de verkoper van deze topper
![]() Kreeg zonet een grappige (of sneue, maar ik kan er wel om lachen) reactie via marktplaats; Quote:
Mr. Golf 400 tel. nr; 0634261215 |
|
|||
|
|||
![]() Ik zou zeggen, kom maar op. Zal dan wel Mr. No Show blijken te zijn...
|