![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik heb van de week me 4 bak vervangen voor een 5 bak
Maar heb nu een probleem, als ik hem in ze achteruit zet heb ik geen achteruitrij licht. Maar op me ouwe bak had ik een 'sensor' met 2 aansluitingen, en op me nieuwe bak heb ik een soort stekker blok ![]() ![]() waar moet ik nou die draaden aansluiten om weer achteruit rij licht te verkrijgen!! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Sensor overbouwen kan niet neem ik aan? Voor de APK hoeft het trouwens niet. Mijn 87er Mk2 komt met stukke schakelaar ook gewoon door de keuring.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() In ze achterruit zetten ?
En kijken met een metertje ffies kijken waar er stroom op komt ? |
#4
|
||||
|
||||
![]() ivm de APK ben je niet verplicht om ze te hebben....maar hoe verder zou ik niet weten...succes..
![]()
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#5
|
|||
|
|||
![]() Die grote bout eruit en daar je oude schakelaar in.
Achterste is de fixeerbout van de 5e versnelling. Moet denk ik wel lukken. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Zo zitten ze bij mij.
![]() Foto vanaf motorzijde genomen. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Even meten op welke punten je in zijn achteruit een verbinding hebt.
Deze aansluiting is ook voor auto's met een verbruiksmeter welke gaat werken als hij in zijn 5 staat.
__________________
http://www.xs4all.nl/~valo |
#8
|
||||
|
||||
![]() De benodigde stekker kun je op nagenoeg iedere golf 2 vinden op de sloop.
Dus naar de sloop, kniptang mee....
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de racties, ik denk dat ik er wel uit ga komen nu!!
![]() |