![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...tml?img=1#photo |
|
|||
|
|||
![]() Ja heeft hij ook meegecoat.
heb hem al gemaild, hij wou er 375 euro voor hebben.
|
||||
|
||||
![]() heb ze ook gezien idd,maar verkloot zijn ze nog niet hoor.
even in een chemisch bad gooien en ze zijn weer kaal,kan je gewoon weer als normaal mee verder gaan. |
|
||||
|
||||
![]() Ik hou wel van zwart!
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het best mooi zo, weer eens wat anders....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weet iemand een goed adresje voor zo'n chemisch bad? k moet ook de coating van me velgen afhebben zou ik met deze trouwens ook meteen doen zwarte velgen zijn mooi, maar geen volledig zwarte tweedelige BBS-en... stom stom stom en dan nog zien wat ie zich dr voor vraagt...miss effe aan sixpack laten zien... valt ie stijl achterover ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vindt ze wel gaaf zo
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() lijkt nergens op idd
dat je op het idee komt en ook nog 375 euro he ........... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik weet niet waar je vandaan komt maar bij mij in de buurt weet ik een adres idd. |
|
||||
|
||||
![]() wat denk je wat er onder die coating zit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() als et goed is geen oxidatie peter,hij zegt dat ze gestraald zijn.als hij de waarheid spreekt natuurlijk...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
True ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vingerverf je velgen roze met groen, dat is pas anders! maar of t dan ook mooi is? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waar denk je dat die oxidatie is heen gegaan ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat vraag ik me dus ook af, wat zit er onder de coating...
|
|
||||
|
||||
![]() als ie de oxidatie heeft weg gestraald [jomanda] ... en daarna gecoat.. zit je naar mijn idee toch goed ..
erkan geen zuurstof bij dus verder oxideren gaat niet ![]() maar dan nog... veels te duur ![]()
|
||||
|
||||
![]() kijk maar eens in het topic van sixpack over bbs rs en rm (wielen & banden <sticky>),
je hebt best kans dat er scheuren onder die coating zitten... wie zou nou zo'n velgen volledig zwart willen coaten ![]() 375 is dan nog best veel voor originele rm's, op ebay.de vind je ze voor minder en vaak ook in beter staat ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
pesies dit bedoel ik dus peter. |
|
||||
|
||||
![]() Nou ja ik was laats bij de poedercoater daar lagen 16 inch bbssen die ook volledig werden gepoedercoat ik vind het zonde.maar ja smaken verschillen!!
|
||||
|
||||
![]() Bij elk poedercoat bedrijf waar ze dit doen kunnen ze het er ook weer voor je af halen, in een bad of gewoon weer stralen.....
Maar het is net wat er staat alles is gestraald.... dus alle vlekken en troep is ook weg prima.... toch....... maar ja als je er weer gepolijste randen van wil maken dan zul je eerst GOED moeten schuren voor je de randen weer glad hebt... maar dan worden ze weer te dun om VEILIG mee te rijden...en zitten we weer in het zelfde verhaal. Dus gewoon goed kijken wat het is... Heb zelf ook een setje wielen met gecoate randen en die waren nog helemaal gaaf er onder... dus ze bestaan nog wel...