![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben ik nou echt de enige die helemaal strontziek wordt van dat tering WK?
Zo'n beetje 80% van de radio en tv-reclames gaan over het WK, in de meeste journaal uitzendingen gaat het er over, overal billboards over oranje.... En het moet nog beginnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() aah poepie toch
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik haat voetbal... dus ook het wk... toch ga ik wel wat wedstrijden kijken denk.. maar alleen als smoes om naar het cafe te gaan...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, je bent niet de enigste. Zal blij zijn als ze snel uitgeschakeld zijn, dan is 't ergste tenminste voorbij. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oooooh touche
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker hoor dik een maand elke avond niets anders op tv kunnen zien als dat k*tvoetbal. Domme sport, kost iedere Nederlander ook nog eens een fortuin aan belastinggeld.
|
|
||||
|
||||
![]() HEEEEEEEEERLIJk weer het WK, echt zin in, lekker kroegje pakken met vrienden. me oranje string aan en gaan met die banaan
![]()
|
||||
|
||||
![]() WK ?
Voetbal ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
True ![]() |
|
||||
|
||||
![]() aantal bezoekers zal hier dan wel stijgen rond het weekaa
|
|
||||
|
||||
![]() Luuk... de meeste andere wijven vinden het maar niks
![]() Maar ik ben het wel voor een deel met pechie eens... die oranjeziekte daar wordt ik ook gek van, alles is oranje, het afwasmiddel, het bier (in sommige kroegen), bij mijn buren in de tuinen allemaal oranje vlaggetjes... als je dat nu doet als het WK begint of tijdens het WK, maar zover van te voren absurd! Aan die oranjegekte doe ik niet mee. |
|
||||
|
||||
![]() ik had gister al een oranje feest.
en heb toen mijn duitsland shirt aangetrokken.. van Hottges nr 6. ha, je moest die gezichten zien! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ach, ik heb weer vrienden (ja, echt waar !!) die mijn autohobby weer niet begrijpen.
Kheb niet eens tijd om ook maar in de buurt van de tv te komen, laat staan hem aan te zetten. Voetbalmanie gaat aan mij voorbij, zolang ze maar geen oranje vlaggetjes aan mijn gevel gaan nagelen, vindt ik het goed.
|
||||
|
||||
![]() hoe een, in principe dom spel, toch de halve (media) wereld voor een maand kan bepalen, maar ik heb er niks tegen, ik zal zo nu en dan wel eens een wedstrijd kijken en als het begint te vervelen zap ik gewoon verder, niks om moeilijk over te doen.....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
![]()
- '03 Seat Ibiza 1.9 TDI '83 Polo Classic '85 Polo Coupe Member of; # VW Polo Club Holland # Polo 86c Register # TDI Site Last edited by Thomas78 : 21-05-2006 at 22:52. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb gelukkig een AB.
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het best leuk maar de oranje tampons , condooms en speculae gaan mij te ver .
Ophoeruh met dat oranje overal . Ze mogen nu een keer de WK winnen want ook al was ik 9 jaar de finale van '74 doet nog steeds pijn . Meer dan die van '78 . Daarna kan alles wat oranje is weer de prullie in . |
|
||||
|
||||
![]() mooi man wk...dat is nou echt iets gezelligs...lekker in de kroeg een mooi potje voetbal kijken..bitterballetjes erbij
|