![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag zijn bij PON in Leusden de nieuwe TT en de S6 officieel geintroduceerd.... en allemachtig wat is die TT mooi geworden !
Verder bij de S6 weinig plastic onder de kap, er is gewoon geen plek voor. Die 5.2 V10 is zo idioot groot ![]() Ik heb alleen geen foto's, geen camera bij me.
|
||||
|
||||
![]() Zijn op google ook al wat foto's van te zien, Heb nou al zin dat ze kapot gaan, kan ik ze maybe even onder handen nemen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gadverredarre, allejezus mooi ding die nieuwe TT!
|
||||
|
||||
![]() Allebei hele mooie wagens, zag ze in WOB op het fabrieksterrein genoeg rondrijden die nieuwe TT's! Die S6 is echt niet normaal meer 435pk, ben erg benieuwd wat de RS6 dan wel niet gaat doen. Die S6 heeft tenslotte al iets van 100pk meer nu geloof ik...
Edit: dat geluid van die V10 alleen al! Last edited by RubenD : 13-06-2006 at 22:37. |
|
||||
|
||||
![]() van dit:
![]() naar dit: ![]() in mijn ogen zijn ze er alleen maar op achteruit gegaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja in mijn ogen ook
De NSU zou ook een TTS kunnen zijn .. Wacht al een paar jaar dat Audi een TTS gaat uitbrengen |
|
||||
|
||||
![]() het zijn bloedmooie auto's
![]() ![]() ze zijn mooi om na te kijken op "die deutsche Autobahn" ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wel weer even wennen, maar dat was destijds met de intro van de tt ook zo, de koplampen zijn wel heel erg ford focus of zeg ik nu iets.............
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg mooooii
![]() |
|
||||
|
||||
![]() vast een hele andere ontwerper dan van de VW Crafter.... die is zo lelijk, hoe lang ik er ook naar kijk maar hij blijft op een Fiat lijken.
![]()
|
||||
|
||||
![]() die crafter is inderdaad geen porum maar wel erg handig uitgerust
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo'n grote (lelijke) gril zal wel de nieuwe rage zijn bij bestelauto's:
ford transit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Lijkt wel of VW en Ford samen zijn gegaan... Zie dat busje hier boven (transit anex crafter).. Maar ook die nieuwe TT: ik zie een vleugje BMW 6 serie, maar vooral Ford Focus..
|
|
||||
|
||||
![]() Idd Jaap, vooral de lampen, valt me nu ook op
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
euhm...een ford focus is een mooie auto....als mensen een vleugje van zoeits terug zien in de nieuwe tt dan is dat alleen maar een compliment. ford maakt ook mooie auto`s.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mwah ik vind het exterieur van de nieuwe tt er in ieder geval niet mooier op geworden, ford trekjes of niet... maar dat stuur van die TT vind ik anders wel SUPER geil ![]() |