![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo mensen!
Ik heb onlangs mijn GTI type twee verkocht en er zijn nog wat onderdelen, die ik niet meer (kan) gebruik(-en)... ![]() Het gaat om: -een setje Thule dakdragers, passend op Golf II en Jetta II op de rubberen afwateringsgoot. Afsluitbaar door middel van afdekplaatjes mèt slot. (er is nog slechts één sleutel aanwezig...) €20,- ![]() -een cupdiffuser, te monteren onder een dikke bumper. Alleen spuiten en mss iets strakker maken... ![]() ![]() -een setje Sony speakers voor in je dashboard met de diameter 87mm, de speciale maat van de Golf II en de Jetta II, dus. (iets moeilijker te vinden...) Max. 40 watt; ik gebruikte ze in combinatie met een filter, als hoge tonen speakers dus. ![]() ![]() -traanplaatmatten van lekker dik alu! Deze waren op maat gemaakt voor mijn Nissan 100 NX, maar ze bleken ook te passen in mijn Golfje II ![]() ![]() -ik heb ook nog een dakje liggen, waarvan de stofrand/ kantprofiel, wat je aan de buitenkant ziet, al is gebruikt. Zitten krassen op, maar GEEN roest; voor als je dakje doorgerot is ofzo. Er zit nog wel wat mechanisch spul aan... GRATIS! ![]() De prijzen zijn vraagprijzen; ik zie wel een post op een pb.... Groeten van René type twee
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() ja, op pagina 5 zie je 't niet meer...
BIEDEN MAG OOK! upperdepup, hooray!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() past cupdifusor ook op jetta2? wel met dikke bumpers ("91 CL 1.3)
en die traanplaat erbij? leuk combiprijsje? (gelijk even upje gedaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Cupdiffuser wil ik wel hebben.
Heb je PB over ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ PlaceR: je hebt een PB; diffuser past niet op Jetta 2 dikke-bumper, de traanplaten kun je nog wel ophalen: ff E-mailen dan! remi1990@quicknet.nl
@ Fabian: U got also een PB-tje; in principe is-ie voor jou! en er staan nog wat spulletjes, heren! Ennnnnnnnnn....... upperdepup, hoera! ;weer effies bovenaan, voor hoelang het duurt...