![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zijn er nog mensen naar Ranst geweest en wie heeft er foto's?
|
||||
|
||||
![]() ik ben er geweest, zal binnenkort mijn foto's wel in de gallery plaatsen.
was weer een fijne meeting met een sfeer die je niet overal hebt, en ik vind het spijtig dat het de laatste keer was!
|
||||
|
||||
![]() Ja las ook dat de laatste keer was erg jammer.......... was altijd een super meeting. Kon heelaas vandaag er niet bij zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() aha dat was u met die polo met volksforum stickers,
ik stond in het zelfde rijtje als u vandaag....... Was een heerlijke dag, erg jammer dat er geen vervolg meer komt Altijd een fijne meeting gevonden om naar toe te gaan...
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Jammer idd dat het laatste was. Ben blij dat ik toch nog gekomen ben.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je had altijd goeiedag mogen komen zeggen. heb net mijn andere stickers van het forum gekregen van Dr Low dus die komen er ergens deze week op ![]()
|
||||
|
||||
![]() nieuwe stickers zijn netjes,
en inderdaad ik zal volgende keer eens beter op gaan letten wie bij welke auto hoort... makkelijker bij de hallo`s ;-)
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
![]() Net terug leuke dag gehad alleen jammer dat het de laatste keer was.
Nu 126 foto's online op VWDepartment.nl |
|
||||
|
||||
![]() mijne ook gespot
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() staan mooie auto's bij!
|
|
||||
|
||||
![]() 10-de air- en watergekoelde Vw-meeting te Ranst 23 Juli 2006
43 'grootformaat' foto's en 2 bureaubladachtergronden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoveel wagens op 1 treffen, lucht- en watergekoelde Volkswagens herenigd...dit kan toch niet de laatste editie betekenen ? Foto's online op www.bugland.be :!: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ow lache, wist niet dat jij heineken 787 was. Super wagen man! Was weer goede meeting idd. En ieder jaar meer wagens. Moet volgend jaar gewoon weer georganiseerd worden.
|
||||
|
||||
![]() Deze vind ik dus gewoon echt heel tof!
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() komt er een aparte map bij meetings in de gallery of moet ik mijn foto's bij nieuwe meetings zetten?
@ ventastic: we kunnen mss een blad maken met het volksforumlogo op met daaronder onze nick, is makkelijker om goeiedag te zeggen ![]()
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
NICE PICS ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal!
Ik was afgelopen twee weken op vakantie in België en daarom heb ik 23 juli jl. voor de gelegenheid de 10e (en laatste.. ![]() ![]() ![]() De mooiste foto's die ik daar maakte, kun je vanaf HIER in de GALLERY bekijken. (het zijn ruim 30 stuks...) (De Ã*llermooiste laat ik maar meteen zien ![]() Witte Porsche 911 cabriolet De mooiste, ge-chopte, kever Origineel!: Golf type twee met lederen(!) bumpers Mooie combi: perfect gerestaureerde T1 bus mèt bijpassende aanhanger Golf type drie met Vento-front en verchroomd/ verguld motorblok Corrado met gepolijste Audi Parabool-velgen Polo met (Cor-)vette 16"-velgen(!) 3-kevers-op-een-rij Genieten maar! ![]() P.S.: ik heb mezelf maar verwend met een raamstickertje... ![]() (heb ik gelijk een souvenir van België...)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by René type twee : 30-07-2006 at 01:44. |
|
||||
|
||||
![]() heb een deel van mijn foto's ook toegevoegd in de gallery onder new meetings, je zal ze wel vinden
![]() staat je auto er niet bij stuur dan ff een pm heb wel niet veel foto's getrokken maar mss is de jouwe er wel bij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is een porsche Boxter van Daggie de oprichter van Cleaned.... ![]()