![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik zoek een voor en achter bumper van een amerikaanse jetta smal model
om mijn 20 gli weer kompleet te maken wie heefd ze liggen of wie wil er ruilen tegen orgineele dikke bumpers ly3d rood met mistlampen |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet wie ze heeft, maar doet ze voor geen geld weg. Dan moet je echt met bedragen gaan smijten waar je bijna een GLI voor kan kopen
|
|
||||
|
||||
![]() op ebay staat wel een voorbumper maar hij verstuurd helaas niet
en is ong 400 km rijden. en hendel is trouwens aangekomen en werkt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() valt reuze mee vorige week ging er op ebay nog een set weg voor 10,- voorbumper en 10,- achter bumper.
moet ik ook wel zeggen dat dat wel erg goedkoop was.. Ik was tijdens de afwas vergeten dat ie afliep.... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat was wel erg goedkoop! Ik had een Jetta USA achterbumper voor een tientje op de sloop en een USA voorbumper, van een Golf, via Oane voor 25 euro. Alleen heeft Jetta-MaNiA de voorbumper overgekocht en voor minstens 10x zoveel verkocht
![]()
|
||||
|
||||
![]() haha is wel slim van hem maar andere kant ook wel jammer.
soms vragen ze er echt belachelijk veel voor maar ja wat doe je eraan.. 25 euro is tenminste nog normaal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja inderdaad. Hij heeft hem aan een Engelsman verkocht op de MIVW meet. Daar kostten ze waarschijnlijk ook een vermogen! Wel leuk handelen op die manier.
|
||||
|
||||
![]() De amerikaanse voorbumper van mijn oude Jetta koste een paar tientjes. Moest ik hem zelf nog demonteren bij iemand voor de deur
![]() Heb ook nog een paar nieuwe voorbumperhoezen verkocht voor 160 Euro stuk. Zijn wel met chromelijsten. Mischien kan ik er nog aankomen.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een Ami achterbumper liggen, alleen de kap dus (geen binnenwerk). Doe een bod zou ik zeggen...
|
|
|||
|
|||
![]() als ze zo duur zijn zie ik het wel ga ik wel even sneupen als we weer eens in canada komen
of ff via internet sneupen op sloopen in canada of amerika |
|
||||
|
||||
![]() ik ben er ook een beetje mee bezig en heb iemand in canada gevonden
maar het is echt niet normaal wat ze voor het verzenden willen hebben. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet zo gek hoor, die dingen wegen een heel stuk zwaarder dan de bumper die je gewend bent.
|
|||
|
|||
![]() van de vakantie gebruik maken dan maar ....mee nemen op de trug reis
|
|
||||
|
||||
![]() Afijn, deze look wil je dus weer?
![]() Succes met zoeken! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() jep
komt goed ze komen er weer op ....maar waneer ????????? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tja ik weet ook al waar ze liggen maar ze moeten hier heen das het probleem net als de achter lichten en de kenteken plaat op de klep koplampen en orgineele gordels ha ik kan bijna wel een contanier vullen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmm, vreemd. Je plaatst een oproep voor bumpers, ik bied er precies zo een aan, en geen reactie. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En voor de achterlichten etc, www.ebay.com
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt helemaal ,ik kon via een canadees een originele achterspoiler kopen voor mijn jetta,via het vwvortex forum ,die kost 50 dollar (canadese dollars) ,maar dat kwam omgerekend in euro's inclusief spoiler en verzenden op zo'n 265 euro's! ![]() En dan te begrijpen dat zo'n spoiler bij de dealer 200 euro kost! Nu heb ik via Ebay één kunnen kopen voor 45,99 incl verzenden! ![]() @voklswien,mooi dat je deze auto terug brengt in originele staat! dat is deze auto zekers waard!