![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij was eigenlijk voor woon-werk bedoeld....................
Maar daarom kan er wel het een en ander aan gebeuren natuurlijk ![]() Tis dus een 1.3i pacific (gaat veranderen) Plannen zijn nu eerst: 60/40 verlagen met 15inch eronder en 195/50/15 eromheen en een fatsoenlijke radio erin. Er zitten twee plekjes op de zijkant die ik weg laat halen door spuiter hier uit de buurt ![]() En wat een dooie boel op de achtergrond he ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke wagen.
Wat een uitzicht zeg. Vrolijke bedoeling als je 's ochtends de gordijnen opendoet ... |
|
||||
|
||||
![]() Lekker rustig en ze klagen nooit als je lawaai maakt met auto of motor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze velgen niks voor je?
http://www.volksforum.com/forum/sho...09974post309974 Zitten exact die maat banden om die jij wilt. PB of bel maar als het je wat lijkt! |
|
||||
|
||||
![]() Nee ik gooi er 15 inch stalen velgen onder denk ik, met nw model wieldoppen van een Passat. En adners heb ik zelf nog setje 15 inch...........maar die moeten nog even gecoat worden
![]() Begin nu wel te twijfelen.................waar ik mijn onderstel weghaal hebben ze voor hetzelfde geld ook een 80/60 setje liggen..................Maar past dit met 195/50/15? Staat wel een stuk moier denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoiets moet het gaan worden...............maar dan in het grijs uiteraard
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 80/60 is wel erg laag...60/60 is met 195.50.15 goed te doen, hangt ook van je et waarde af.
|
|
||||
|
||||
![]() 15 inch steelies zijn gekocht......morgen even ophalen. De wieldoppen zijn ook gekocht en zijn onderweg naar me toe
![]() Zulke wieldoppen komen erop Last edited by Dasher : 27-06-2006 at 17:45. |
|
||||
|
||||
![]() met een 1300 erin is 80/60 te doen maar wsl niet om dagdagelijks mee te rijden
60/40 is mooi en dan hangt ie in ieder geval niet meer op zijn kont zoals elke jetta. 60/60 zou ik niet nemen want dan hangt ie gelijk die nu staat op zijn kont. wel een mooie basis die je hebt om mee verder te gaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Net op Ebay.de een compleet onderstel gekocht voor belachelijk laag prijsje
![]() ![]() Nu alleen nog beslissen over welk blok erin komt..........................ja ik twijfel nu alweer over het tdi blok ![]() IK kan voor weinig hier in de buurt een complete GTI 16v kr kopen met achter- en zijschade. Maar eerst even zien wat dat KR blok nodig heeft om te draaien (TIPS ZIJN WELKOM), dus kan ik dat ding erin lepelen, pompjoeter aansluiten op blok.................kabel aan de startmotor en vroem? ![]() Uiteraard ga ik dan ook de reminstallatie compleet overnemen, wel zo verstandig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() check dit topic maar even ,dan weet je wat je te wachten staat
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18579 ten minste als je het goed wilt doen ,LET WEL ,met een 1300 heb je nog veel meer ombouwen naar 16v ! daar zijn zelfs de pedalen en schake;mechaniek anders! In ieder geval veel succes met je (mooie) jetta ! hou ons op de hoogte! O ja en een tdi kan er natuurlijk ook wel in ,maar dan heb je weer erg veel bekabeling ombouw.....! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen onder het genot van een kop koffie ...................keek ik even naar de Jetta............wat krasjes ...........een deukje................je zit wat te rekenen wat het spuiten en strakmaken gaat kosten................zegt mijn vriendin ineens ; Je hebt toch nog een emmer van die grijze hamerslag verf (overgehouden van een vorige werkgever)
![]() ![]() ![]() Na even bijgekomen te zijn van het goede idee van mijn vriendin ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zie die foto. Ik denk: Zo! Mooie jetta word dat! Jammer van die booskijker! Mooie velgen! En wat doe je dan? Moderne wieldoppen erop??? Zonde!!!!!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig ieder zijn smaak.
En er komen ook nog chinese deurgrepen op, in combinatie met die moderne doppen en 15 inch steelies ..................vind IK ![]() ![]() Wieldoppen worden deze, de verkoper van die andere doppen reageerde niet ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed zo ,jij hebt dus ook een eigen smaak ! gelukkig maar ,anders reden we allemaal in dezelde auto's ![]() Maar die chinese spiegels ,hoe denk je daar aan te komen ? De krukken heb ik al in m'n beide jetta's ,maar ik ben al een hele tijd bezig om chinese spiegels te krijgen! Dus als jij ze kunt krijgen ,stuur dan even een pb of zo ,want ik heb er zelf ook erg veel belang bij!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Boos kijkers RULE! hahaha check de mijne maar even ....... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kennis van mij werkt in China en is nu bezig met spiegels te vinden. Als hij ze heeft zal ik hem vragen of er nog een paar bij kunnen. Kosten incl verzenden iets van € 75,- per twee
![]() Dus zogauw hij mij bericht geeft pb ik jou ook gelijk ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gelukkig had namelijk dat andere model al hier ligge en wilde dat icm een 80/60 voor me witte jetta doen :P |
|
||||
|
||||
![]() Even update.
Sjetta is inmiddels verlaagd en rijd nu lekker stug............en laag. Banden ben ik nog naar op zoek bdw..............15 inchjes ![]() Kap en kofferklep staan in de Hamerite ![]() ![]() ![]() ![]() Dus even tijd vrij maken binnenkort en dan paar onderdelen demonteren, afplakken even opschuren en dan kan die aan de slag. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() das iig al een stuk aparter dan die rode menie jetta die ik bij je weggehaald heb
![]() dik, 'n herman jetta! je kan d'r toch gewoon smartbandjes onder doen als je 15" hebt! ligt ie gelijk weer 'n stukje platter, en ze kosten geen drol!