![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik Heb nog wat onderdelen te liggen die weg kunnen.
Hier volgt een rijtje. Achterlichten golf 2 smoke, nieuw in doos € 65,- Achterlichten golf 2 wit, goede staat € 20,- K&n openluchtfilter voor golf 2 gti nieuw type, of golf 3 vr6 en gti. De K&n filter is als nieuw 1 keer op de edition one gehad. Maar de vriendin vond het maar niks, dus daarom te koop. Doos en alles is aanwezig, nieuwprijs € 145,- nu voor € 120,- Oud type grill met rode bies (orgineel vw). Grill is in perfecte staat helemaal heel. € 35,- Vr6 afdekkap, alle nokjes heel. In de Kleur dusty move. € 30,- 120 bbs rm boutjes (orgineel) € 15,- 120 bbs rs boutkes (orgineel) € 20,- Setje bbs rm. Randen zijn hoogglans gepolijst Nieuwe rvs boutjes ook gepolijst. Geen steoprandschade. BBS rm 012 et33 steek 4x100 6,5j. prijs 650 euro Als je onderdelen zoekt, stuur mail. Zal ik even zien of ik wat heb liggen. De kleine onderdelen kunnen worden verzonden. Kosten voor het verzenden zijn € 6,20. Hier wat fotos. Rest volgt nog. ![]() ![]() [/URL [URL=http://imageshack.us] ![]() ![]() ![]() ![]()
Last edited by fire and ice vr6 : 29-10-2006 at 16:22. |
|
|||
|
|||
![]() ben nog op zoek naar spatborden van g60 die breede type s heb je die toevallig
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee sorry, die heb ik niet meer. setje 15 inch staal toegevoegd.
Last edited by fire and ice vr6 : 05-10-2006 at 19:31. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() Fotos toegevoegd.
|
|||
|
|||
![]() Aangepast
|
|||
|
|||
![]() Setje bbs rm toegevoegd.
|
|||
|
|||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() Heb jij toevallig nog naafkapjes voor de Sebring velgen(Rallye/G60/Corrado) liggen?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee die heb ik niet.
|
|||
|
|||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek een mistlicht voor dikke bumper, bestuurders kant. Mijn glaasje is gesneuveld. Heb je deze misschien liggen?
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() upke
|