![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij verkoop ik nog wat losse onderdelen wat ik hier thuis heb liggen voor de golf 3 en seat!
Artec/Rh randen 16inch 8j (2x) prijs: 150 euro ![]() RS bumper aan beide zijden 5 a 6cm polyester verlengd (ideaal voor verbrede wielkasten)Kunnen altijd weer korter worden gemaakt om verlenging perfect aan te sluiten op wielkast prijs: 100 euro ![]() Witte hella 8erlichten voor golf 3 (nieuwstaat) prijs: 75 euro ![]() Stabilisatirstang gepolijst voor 8er kofferbak prijs: 50 euro ![]() Golf 3 M3 spiegels (in kleur) adapter perfect aangesloten prijs: 40 euro ![]() Originele golf 3 achterlichten prijs: 15 euro ![]() Originele golf 3 grill (kleur zwart) prijs: 15 euro ![]() Vw logo's/doppen embleem voor velgen prijs: 10 euro ![]() Tellerunit vw caddy en vw golf met klok (2x) prijs: 10 euro p/st ![]() Blauwe dummy knipperlichten/mistlampen Niet volledig (ontbreekt linker dummy) prijs: 15 euro ![]() ![]() Originele vw caddy/seat knipperlichten+zijknipperlichten prijs: 10 euro ![]() Last edited by henkwassenaar : 29-08-2006 at 15:56. |
|
||||
|
||||
![]() Bumpers en spiegels verkocht
|
|
|||
|
|||
![]() zijn deze ringen toevallig ook op bbs rs of Speedline te gebruiken?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Durf ik niet te zeggen zou je ff verschil in boutjes moeten tellen of topic openen met die vraag |
|
||||
|
||||
![]() ff uppe
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
up ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog maar een x up
|
|
||||
|
||||
![]() Kan eventueel binnenkort naar belgie meegenomen worden want moet zelf namelijk iets halen en wegbrengen in belgie!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() nog maar x
|
|
||||
|
||||
![]() eventueel ook nog een gti/vr6 lip liggen van een golf 3?
|
||||
|
||||
![]() Vw logo's/doppen embleem voor velgen
prijs: 10 euro De foto doet het niet meer, welke diameter hebben de logo's/doppen? |