![]() |
|
||||
|
||||
![]() Edit op verzoek:
Weer te koop! Was iets te vlug met reageren! Last edited by Jetta MaNiA : 30-11-2006 at 12:20. |
|
||||
|
||||
![]() super!
|
||||
|
||||
![]() Van harte gefeliciteerd.
Is een mooi compleet setje. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Morgenmiddag even heen, moet raar lopen wil ik het niet meenemen.
Anders post ik uiteraard hoe en waarom! Groeten Johan |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Heb net de eigenaar gebeld maar het set is dus nog niet definitief verkocht. Het setje is nml van een vriend van mij. Dus bij deze weer in de bingo. Groeten Jan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat ik hem vanavond even bel om te bevestigen dat ik morgenmiddag even kom. Inderdaad niet (nog) sold, ik was iets te vroeg met roepen. Zit alleen gruwelijk te twijfelen nu of het wel zou staan op mun coupe... Last edited by Jetta MaNiA : 29-11-2006 at 15:35. |
|
||||
|
||||
![]() Gaat er zeker goed uitzien.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier zou het dan op moeten:
![]() ![]() ![]() Wil het wel hebben, maar weet het nog niet helemaal... |
|
||||
|
||||
![]() ja doen staat mega op een donkere auto!
|
||||
|
||||
![]() Daar gaat het heel mooi op staan, het is alleen wel veel geld.
Het sluit mooi aan bij de andere chromen en gepolijste delen van je auto. Zeker doen!
|
||||
|
||||
![]() Ze passen toch niet op de achterste ramen van een jetta, die zijn toch anders dan een golf 2.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee hoor, die zijn gelijk. Vanaf de C-stijl is de Jetta pas anders dan de Golf. (ja Jurgen, ik weet het, de voorbumper is ook anders. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wil niet lullig doen, maar ben niet zo van al dat chroom. De kleur moet er ook nog uitspringen. Anders zie je haast door het chroom de kleur niet meer. Ik zou het laten. Maar tis jouw bolide en niet de mijne.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of het word teveel... Ik vind de jetta zo denk ik mooier!
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is een achter raam van een jetta coupe niet gelijk aan die van een golf2. Ik wou siglachrom ramen uit een golf2 in mijn jetta plaatsen maar het waren verschillende ramen!! Die van een jetta loopt meer in een punt.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik weet het 100% zeker dat het zijraampje van een golf anders is dan een jetta,Ik heb het ooit een keer geprobeerd en de ruit is kleiner van de Jetta,of groter dat weet ik niet precies,maar hij is zeker anders ,en niet een klein beetje.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tot die conclusie kwam ik eigenlijk ook op de weg naar huis... Quote:
Nu dit geconcludeerd is, hoef ik het "gelukkig" ook niet meer moeilijk te maken voor mezelf. Houd ik het geld in mun zak ![]() Iedereen bedankt voor de moeite! |
|
||||
|
||||
![]() Hoe kan dat dan?
Want de deuren van een 4-deurs Jetta zijn gelijk aan die van een 5-deurs Golf, dus je zou eigenlijk wel verwachten dat de ruiten bij 2- en 3-deurs dan ook gelijk zijn.
|
||||
|
||||
![]() C-stijl van een golf is breder. Raam loopt dus niet zo spits toe volgens mij
![]() edit Kijk maar: ![]() ![]()
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 29-11-2006 at 19:05. |