![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf 1.6d 1986
Ik ben naar de APK geweest na vervangen van de voorschokdempers (waren beide lek): Links stuurkogel Rechts fusee kogel toplagers schokdempers voor Afkeur dus... Als iemand er nog een leuke rat in zit mag je de auto voor 100 euro komen halen (wat mij de schokdempers en accu hebben gekost) Verder rijd ie best goed.. rechter deur en het contactslot hebben inbraakschade, starten moet met een startknop ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat de de belasting en verzekering voor zo'n auto? En verbruik?
|
|
||||
|
||||
![]() Wat is de motorcode en wat voor bak zit eronder
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor mijn golf 2 diesel betaal ik 150 euro in de drie maanden, en het verbruik is 1:18/1:19 rij gemiddeld 900km met een tankje van 47 euro. en verzekering ligt natuurlijk aan je maatschapij en no-claim maar kun je zo heen bellen en dan vertellen ze je dat, is niet veel hoor. die van mij is wel van 1991 ik weet niet hoe dat met de motor is of die anders is of niet. Last edited by classicline : 10-01-2007 at 11:22. |
|
|||
|
|||
![]() pm!
|
|
||||
|
||||
![]() Verzekering verschilt per regio maar hier is het 47/maand
verzekering = semi-oldtimer = ~70 euro per jaar! Motor/Bakcode weet ik niet, het is een 1.6d met 5 bak ![]() vento > moet je wel je tel opnemen...
|
|||
|
|||
![]() Bak en motorcode staat als het goed is achterin tussen de achterlichten op een stikker
|
|
||||
|
||||
![]() Ik weet waar de codes staan... als het morgen licht is zal ik wel even kijken.
Ik denk dat het een 4S of heeeel misschien een 4T is, de bak schakeld verder goed en kraakt niet in de 2e dus de auto is alleen de bak al waard ![]() Vento_tdi heeft afgezegd dus de auto is er nog.
Audi A4 Avant TDI werkpaard VW Passat LS '74 1.8 Weber hobbypaard Renault Twingo @ LPG-G3 Cheap-o-paard - Build to go, not to show - Last edited by Morninglight : 11-01-2007 at 01:39. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog steeds interesse, maar moet eerst overleg hebben. Dat kan dit weekend pas!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het zelf al even bekeken, het komt me nu helaas financiël te slecht uit. Moet je zo kwijt raken lijkt me, succes!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik doe er voor de liefhebber ook nog een kenwood autoradio bij.. met afneembaar frontje
![]() De auto rijd voor de rest gewoon zoals elke golf, ben er vandaag weer mee naar mijn werk gereden ![]()
|
|||
|
|||
![]() indien Morninglight bevestigd komt deze golf naar mij!
|
||||
|
||||
![]() en anders neem ik hem wel.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wil wel ff voor je kijken ![]() |