![]() |
|
||||
|
||||
![]() En ja hoor ,hier ben ik ook nog even ,iedereen zal mij vast al kennen ,maar toch.
![]() Ik ben Wytze Postma,31 jaar ,woonachtig in het mooie dorpje Driesum (ook wel bekend als het Jetta Mekka ![]() Ben auto schadehersteller van beroep (werk bij autoschade Brian in Winsum,groningen) ,en heb de opleiding LTS,en MTS autotechniek . Voor de rest ben ik groot autohobbyist ,ben vooral zomers altijd wel in de schuur te vinden (tot soms ongenoegen van de vrouw ![]() Ik heb jaren lang Opel gereden ,maar omdat ik een goede diesel zocht heb ik toen jaren terug een golf Mk2 diesel gekocht ,en ben sinsdien VW gaan rijden . Er zijn ondertussen meerdere type's VW geweest in mijn verzameling ,en ook nog wel eens een verdwaalde opel ![]() Alle drie Turbodiesels ,de één wel wat meer pk's dan de andere ,maar dat valt dan ook weer onder naam Hobby ![]() De daily van mezelf De daily van de vrouw En natuurlijk de beroemde/beruchte witte jetta !
Last edited by jettaracing : 25-11-2007 at 21:17. |
|
|||
|
|||
![]() het verhaal .......
![]() de man er achter ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lekkere frisse foto ,was net een week thuis geweest wegens ziekte ..... ![]() Hier in de betere tijden ![]() ![]() ![]() Tesamen met ,vlnr Johan (JettaMaNiA) Berend (LuNaTiK)
Last edited by jettaracing : 25-11-2007 at 21:29. |
|
||||
|
||||
![]() Je had toch ook nog een Passat VR6? Of trek ik nou een hele ouwe koei uit de sloot?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou ja, oude koe ,die passat is verkocht een aantal maanden geleden ,wegens aanschaf van de golf (passat kreeg ik een goed bod voor ,en de golf was economisch even wat voordeliger )
|
||||
|
||||
![]() Heilige koe is dus beter
![]() Kan me er wel iets bij voorstellen... een VR6 zuipt met kleine afstanden volgens mij als een Pool ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() De beruchte: "Bring it on!" foto van VWvortex!! |