![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() vond het vreemd dat er anno 2000 nog 8 kleppers gemaakt worden.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Zo vreemd is dat niet, nu met de Golf Mk5 is het verhaal inderdaad wel anders aan het worden. Opel heeft ook nog heel veel 8V blokjes om maar een voorbeeld te noemen.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Vraag me af wat er vreemd is aan viercylinder achtkleps motoren?
__________________
Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
![]() OEF ik heb er eigenlijk al weer spijt van dat ik dit topic geopend heb.
Ik heb me weer een beerput open getrokken. Ik dacht dat die 8 kleppers al uitgestroven waren. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Geeft niks van die beerput .
Als ex-Admin hier was ik er altijd op voorbereid . ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lekker cupje Gert
__________________
Quote:
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De 1600cc blok met 102PK b.v. in de Golf 5 is tot op de dag van vandaag nog steeds een 8 klepper...
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja iedereen kickt op ATS cup maar ik op die van me eiguh |
#11
|
||||
|
||||
![]() mooi blok voor carbs ..
![]()
__________________
Quote:
|