![]() |
|
||||
|
||||
![]() Van bedrading naar de zekering kast tot de spiegels met verstelschakelaar in de deur. Een complete set om zo in te bouwen in je golf.
Je krijgt: - complete kabelboom inculsief schakelaar - 1 set elektrisch verstelbare spiegels waarvan 1 een kapot spiegelglas heeft. - 1 set elektrische verwarmbare en verstelbare spiegels. Dit alles is voor een golf 2 met het oude type deuren, de set heb ik zelf ooit uit een golf 2 gti 16v gehaald welke gesloopt werd. Prijs: 99.95 euro Biedingen en vragen staan vrij. Last edited by Pedaalemmer : 12-02-2007 at 07:08. Reason: typo`s |
|
||||
|
||||
![]() niet zeuren over de prijs jongens
|
||||
|
||||
![]() prijs aangepast
|
|
||||
|
||||
![]() Komt uit een 3-deurs neem ik aan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja inderdaad, wist niet dat er nog verschil inzat. |
|
||||
|
||||
![]() Nogmaals, doe een leuk bod..het is maar een vraagprijs.
|
|
||||
|
||||
![]() Goed, je vraagt erom, trap ik af met een net bod: 75euro incl. verzending.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je serieus intresse hebt mag je ze voor die prijs hebben als ik voor het einde van de week geen tegenbod van iemand anders heb gehad. goede deal? |
|
||||
|
||||
![]() deal
|
||||
|
||||
![]() eenmaal....
|
|
||||
|
||||
![]() Van dat verwarmbare glas. Is de bestuurders kant heel? En zou dat glas in een nieuw type spiegel passen?
Ik weet niet wat Oakgreen ermee van plan is. Maar dat glaasje heb ik opzich wel interesse in. |
|
||||
|
||||
![]() Het gaat niet zozeer om het glas, maar de electra die er aan vast zit. Aan het glas alleen heb je weinig.
|
||||
|
||||
![]() nieuw glas kost zo'n 40 a 70 euro, afhankelijk van het type glas ... ter info
Ik heb nog zon glas liggen..passagiers kant, normaal glas (geen groothoek oid) met verwarming. http://i7.photobucket.com/albums/y2...op/IMG_1847.jpg pb voor info
|
||||
|
||||
![]() ik bied 90 euri incl verzending...
|
||||
|
||||
![]() zijn verkocht!
|