![]() |
|
|||
|
|||
![]() even een hersenspinsel
![]() ik zag op retro mania een paar auto's staan met een papiertje achter de ruit met de forum naam van de eigenaar erop ![]() dit vond/vind ik erg handig, want zo is teminste duidelijk wie wie is en kan je de eigenaar makkelijker aanspreken ! is het misschien een idee om dit in (kenteken)plaat vorm te maken ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Dat deed ik wel altijd, gewoon een A4tje uitprinten met mijn naam erop...
|
|
||||
|
||||
![]() Geen slecht idee lijkt mij...
Maar kan de auto vaak nog wel herkennen, alleen de persoon van de auto vaak wat moelijker he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zag het ook idd, Dirk had het ook, best handig maar of mensen er nu vrijwillig een foto van zichzelf op willen zetten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() of bij de mugshots
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wil me best bekend maken inderdaad handig !!
Maar om mijn hobby auto te versieren als een vrachtwagen met platen achter het raam lijkt me ook niet alles ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ga naakt op de motorkap liggen bij een treffen? |
|
||||
|
||||
![]() ja kan wel, maar auto's herken ik meestal toch wel, en je blijft toch niet heel de dag bij de auto in de buurt
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk niet daar daar de auto mooier van wordt. !! ![]() ![]()