![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kenteken YP-28-ZL
Kleur Zwart metallic Brandstof Benzine Cilinderinhoud 1272 cm3 Massa leeg voertuig 820 kg Kilometerstand 151000 Datum eerste afgifte Nederland 20-07-1990 Datum eerste toelating 20-07-1990 Datum aanvang tenaamstelling 09-08-2005 Vervaldatum APK 03-08-2007 - deukje in het rechter voorscherm - beetje roest onder achterklep - in orginele staat! Onderhoudshistorie is onbekend van de auto, heeft echter wel degelijk (goed) onderhoud gehad. Vorige APK is de auto zonder moeite doorheen gekomen. Alleen een nieuwe koplamp erin vanwege steenslag. Het onderhoud doe ik nu zelf. Een vriend van mij heeft een eigen garagebedrijf, dus daar doe ik eventuele reparaties. Sinds enige dagen lekt de radiateur, dus daar zal ik nog even een nieuwe in moeten zetten. SINDS VANDAAG (22/06) ZIT ER EEN NIEUWE RADIATEUR IN! Deze auto heeft bij mijn weten standaard een 4-bak, deze dus ook.. Er zit ook een revisiesetje in voor de versnellingsbak. Dit vanwege het vage schakelen. Is sindsdien enorm verbeterd, maar helemaal niet is het niet.. Af en toe loopt de auto wat onregelmatig stationair, geen idee waar dat aan ligt. Woonplaats: Vleuten (Utrecht) Tel: 06 18 64 21 61 Vraagprijs: € 980. [IMG] [/IMG] Last edited by Giekje : 22-06-2007 at 08:29. Reason: extra info |
|
||||
|
||||
![]() iets meer duidelijke informatie zou wel handig zijn
![]() het is hier geen marktplaats ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inmiddels aangepast.. nog meer info gewenst? |
|
||||
|
||||
![]() woonplaats?
jp |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vleuten (Utrecht) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoe krijg ik het fotootje erbij? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
GELUKT! |
|
||||
|
||||
![]() Kilometerstand, onderhoudshistorie, zelf gedaan, helemaal niks aan gedaan, bij de beun, garage, dealer...
4 bak of 5 bak. Opmerkingen op APK papieren? En ga zo maar door. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Onderhoudshistorie is onbekend van de auto, heeft echter wel degelijk (goed) onderhoud gehad. Vorige APK is de auto zonder moeite doorheen gekomen. Alleen een nieuwe koplamp erin vanwege steenslag. Het onderhoud doe ik nu zelf. Een vriend van mij heeft een eigen garagebedrijf, dus daar doe ik eventuele reparaties. Sinds enige dagen lekt de radiateur, dus daar zal ik nog even een nieuwe in moeten zetten. Deze auto heeft bij mijn weten standaard een 4-bak, deze dus ook.. Er zit ook een revisiesetje in voor de versnellingsbak. Dit vanwege het vage schakelen. Is sindsdien enorm verbeterd, maar helemaal niet is het niet.. Af en toe loopt de auto wat onregelmatig stationair, geen idee waar dat aan ligt. |