![]() |
|
|||
|
|||
![]() ben erg nieuwschierig hoe het gegaan is daar
![]() door de regen ben ik afgehaakt ( ook omdat de kleine man ook mee moest ) net contact gehad met de mannen daar de drukte begon te komen was er droog op het moment ........www.buienradar.nl kan je het ook zien ![]() Last edited by voklswien : 01-07-2007 at 09:16. |
|
||||
|
||||
![]() ik kon ook niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En ik zit in een vehuizing, dus ben ook zeer benieuwd naar foto's!
|
||||
|
||||
![]() toen ik om 13:00 weg ging was het nog droog maar op de snelweg had het toch al stevig geregend gezien de ketting botsing op de tegenoverliggende weghelft.
Kwam daar erachter dat ik geen fototoestel bij me had, dus helaas. Maar mooie auto's zat gezien.
|
||||
|
||||
![]() Zo,
Weer thuis, wat een weer! Prachtig! Weer een mooi kleurtje erbij gekregen ![]() Verder, wat een auto's! Stonden veel mooie tussen, veel die ik persoonlijk nog niet had gezien. Dus altijd leuk! Complimenten aan de Crew! En nu posten die foto's! Ik had er helaas geen gemaakt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben ook niet geweest maar wil echt graag de foto's zien
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nau hier viel genoeg water kijk maar eens
![]() http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/179...door_regen.html terrein leek niet erg goed volgens mij ![]() Last edited by voklswien : 01-07-2007 at 15:25. |
|
|||
|
|||
![]() Zo net weer terug van het weekendje.
Was een super mooi weekendje. Alles was goed geregeld !! Fotos komen er zo aan. Eerst even uploaden.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd ruurd had de g60 rand er ook al af te hangen.
|
|||
|
|||
![]() ![]() dacht ik al mooi op tyd thuis |
|
|||
|
|||
![]() Deze heb ik op de foto gezet....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() zal ik een album aanmaken, of gebruikt iedereen zn eigen hosts?
|
||||
|
||||
![]() Ben ook zonet weer terug en heb echt een superweekend gehad in Oploo !!
Bij deze wil ik de organisatie bedanken voor de geweldige meeting die jullie daar hebben opgezet ! Het was allemaal zeer goed voor elkaar en er hing een gezellige sfeer ! Heb gigantisch veel nieuwe mensen leren kennen ![]() Op de zaterdag al een leuke opkomst aan overnachters moet ik zeggen, hoorde iets van 140 mensen..! Zondag was de opkomst helemaal super !..beter weer konden we ook niet hebben dacht ik, echt alles zat mee ![]() Het eten en drinken was ook helemaal perfect ! .. Liepen er wat bij die iets te diep in het glaasje hadden gekeken..maar dat maakt het alleen maar weer gezelliger en mooier ![]() Heb uiteraard ook een hoop foto's geschoten, hier alvast een voorproefje: (de rest komt morgen!) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nogmaals, vond het echt super !! Op naar MIVW ![]() Groeten, Last edited by PJVL_G60 : 01-07-2007 at 17:17. |
|
||||
|
||||
![]() Ook weer terug, goed weekend gehad daar
![]() Helemaal verrot, Recaro stoelen zitten lekker maar het slaapt voor geen meter. Slaap nooit meer in de auto.
|
||||
|
||||
![]() Was zeker een leuke meeting, ook het weer viel 200% mee! Dikke stortbuien onderweg bij Drachten, maar verderop viel het gelukkig mee.
Zal zo even wat foto's uploaden.
|
||||
|
||||
![]() Zo koppie en de nek weer goed rood!!
Erg mooie meeting en super weer!beter als vorig jaar!!! Gras was gewoon droog! helaas geen foto,s geschoten. groeten hansie!!
|
|||
|
|||
![]() Hier nog wat, de rest volgt nog wel.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [img=http://img441.imageshack.us/img441/6667/afbeelding009rd3.jpg] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 01-07-2007 at 17:32. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() sweet, die gaan echt zoooooooo goed staan