![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb problemen met het koelsysteem van mij golf 3 vr6.
op een ochtend ging het lampje van het koelwater knipperen, niveau gekontroleerd en inderdaad te weinig koelwater. water bijgevuld, lampje is uit, proefritje gemaakt temperatuur is normaal, bij eerste stoplicht loopt het koelwater onder de auto uit. Weer bijgevuld en naar tankstation gereden om te tanken. Bij terugkomst van de kassa grote plas koelwater onder de auto. Samenvatting Auto komt normaal op temperatuur en blijft OK zolang er gereden wordt, bij stilstand kotst hij het water eruit, terwijl de ventilator wel draait. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is??? bvd jos |
|
||||
|
||||
![]() iets te veel water bijgevuld?
|
||||
|
||||
![]() Lekke kop.
|
||||
|
||||
![]() waar komt het water uit?? het expansie vat?
kan idd zijn dat ie de druk van de compressie , door een kapotte koppaking het koelsysteem induwt . Als dat het geval is is het vast een 92er ze staan er bekend om laat ff je systeem bij de lokale garage ff onder druk zetten en kijken wat er gebeurt
|
|||
|
|||
![]() na afpersen van het koelsysteem bleek er toch een klein scheurtje in een waterslang te zitten. Heb een nieuwe gemonteerd probleem opgelost.
Ik wil nog even melden dat de nieuwe waterslang in duitsland €35,- goedkoper (€43,-) was dan bij de dealer in nederland (€78,-). |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Scheelt dat zoveel dan! Ik heb er vorig jaar ook een nieuwe slang op gekregen ,die was ook ong 80 euro's ![]() Volgende keer maar uit duitsland via de dealer laten opsturen dan ! Maar iig mooi dat je auto weer klaar is!