![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste mensen
Ik ben nieuw hier en had gister een topic geopent in het golf2 gedeelte omdat ik daar tijdelijk in rij. Maar ik heb dus ook een Derby 1 uit 1977 die ik ondertussen compleet gesloopt heb. Soms vraag ik me wel eens af waar ik aan begonnen ben maar het blijft een wens om deze auto weer helemaal in nieuw staat te krijgen. Op dit moment ben ik begonnen met de motorruimte, de parafan ligt er af en het front ligt er uit. Als dat klaar is (wat nog wel even duurt) gaat de complete kont er af. De achterplaaten achterschermen om er nieuwe binnen schermen in te zetten. de bodem zal ook nog ooit aan de beurt komen. Voor de bodem heb ik nog een Polo coupe van 1986 gekocht die ik dus ondertussen ook aan het slopen ben. De Bodem en binnen schermen achter zijn bijna het zelfde als van een Derby. Hier even een paar fototjes van de Derby. derby Ook nog een paar foto`s van mijn andere auto`s. andere auto`s Groeten Arno |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk project man
![]() leuk speelgoed heb je ![]()
|
||||
|
||||
![]() die heeft best een tijdje op marktplaats gestaan toch??
succes met opknappen!
|
||||
|
||||
![]() Hey, bekende Derby...
Tijdje achteraan gezeten ![]() mij helaas een te groot project. Moest voor mijn doen te veel aan gebeuren. Veel succes ermee! |
|
||||
|
||||
![]() veel succes met je auto en dakrekje
![]() gr ronnie..
|
||||
|
||||
![]() Hey Arno,
Leuke Derby, zit zo te zien wel wat werk aan maar daar zal je geen spijt van hebben. Hou ons op de hoogte ![]() Veel succes. |
|
|||
|
|||
![]() Leuk project!
Waarom heb je het front er eigenlijk uitgehaald? Ziet er op de foto's niet heel erg slecht uit, op de onderste rand na.
|
||||
|
||||
![]() Klopt de auto heeft een poosje tekoop gestaan. Omdat mijn vriendin zwanger bleek te zijn dacht ik er geen tijd meer voor te hebben. maar uiteindelijk heb ik hem toch gehouden omdat ik het zonde vond hem weg te doen.
Er zit erg veel werk aan ja maarja ik ben plaatwerker dus het is wel bekent werk voor mij. het front moest er uit omdat hij ooit schade heeft gehad en ook erg rot was. Gr Arno |
|
||||
|
||||
![]() Bovenste balk van het front heb ik nog liggen (nieuw), dan hoef je alleen t onderste deel nog te kopen, heb toen het hele front gekocht en alleen t onderste deel vervangen...
Leuk project, foto's brengen herrineringen in me naar boven ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb al een compleet nieuw origineel vw front dus die heb ik niet meer nodig. Daarom ben ik daar ook als eerst aan begonnen. Maar bedankt! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weet waar je aan begint. Bekijk vooral ook goed naar de onderkant en alle hoeken en gaten. Ben ook eens aan zo'n project begonen voor dat ik eigenlijk goed had gekeken. De onderkant zag er op het eerste gezicht nog wel redelijk uit. De auto was er dus slechter aan toe dan dat ik in eerste instantie kon zien, maar bij alles wat je los haalt kom je weer wat nieuws tegen. Maar ja, als je dan al halferwege ben....
Hier staan wat foto's van mijn project. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik weet er al een hoop van dat je van het ene in het andere komt. Maarja daarom heb ik ook nog een andere polo voor de bodem en binnenschermen achter. Zoals ik bij jou op de foto`s kan zien is de jouwe bijna in de zelfde staat als de mijne dus er staat mij nog een hoop te wachten. Maar zo`n bok is wel een mooi idee zeg. Ga ik ook een voor kijken om te maken. Succes nog met je auto!! Gr Arno |
|
||||
|
||||
![]() Stond/staat deze niet ergens in Uden?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee Ik woon tijdelijk in Uden ja en hij heeft een tijdje stil gestaan daar ja. Bij de Action (een of andere super markt ofzo) En een stukje terug richting de Jan linders zie ik altijd de witte golf staan bij jou op de foto. Dus het kan kloppen dat je hem daar hebt gezien ja. Hij heeft zo`n week of 3 daar stil gestaan maar staan nu weer in Cuijk waar ik m`n hobby schuur heb. Gr Arno |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit al, mooie wagen collectie !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is inderdaad mijn Golfje ja, nu ff tijdelijk iets anders... Groen met een zwarte neus... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke Nou ik kom er vanavond waarschijnlijk weer langs dus dan zie ik t wel. Vorige week stond de witte golf er nog wel volgens mij. toch? gr |
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, behoorlijk krokant. Wel een uitdaging om die weer op de weg te zetten. Succes met het herstel!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toen stond ie er inderdaad nog. Ik gebruik nu m'n reserve-auto totdat de golf weer zin heeft... ![]()